Oldalak

2008. október 11., szombat

14 helyett

Lassan már külön blogot indíthatnék a mobilos témáimnak, de most itt van megint valami, amin felkaptam a vizet, és muszáj vagyok kiírni magamból, hogy ti is figyeljetek oda.

A Pannon megint bepróbálkozik, de a babám rendkívüli sasszemének köszönhetően vélhetőleg nem sikerül ádáz terve. Történt ugyanis, hogy átváltottunk a számunkra rendkívül kedvező Djuice Start tarifacsomagra, ebben pedig mindössze 14 forintban kerül egy MMS, hálózaton belül. Igyekeztünk is ezt kihasználni, míg egyszercsak az egyenleg elkezdett nem várt mértékben felfelé kúszni. Elektronikus nyomozást követően derült ki, hogy mindez azért történt, mert az MMS-eket a szolgáltató - ki tudja miért - 14 forint helyett 125 Ft-ért (104,16 Ft+ÁFA) számlázza nekünk.

Kattra nő

Az elküldött MMS-ek számának fényében ennek egyáltalán nem örültünk.

Rögvest fel is hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol első körben nem sikerült érdemi megoldást kicsikarni azon túl, hogy továbbítom a problémát a háttérmunkatársaknak. Mivel a háttérmunkatársak két nap múlva se csináltak semmit, újra felhívtam őket, persze másik ügyintézőt kaptam, akinek újra elővezettem a problémát. Itt annyi volt a különbség, hogy az ügyfélszolgálatos először nem akarta elhinni, hogy ebben a díjszabásban valóban 14 forint az MMS (holott ugye tényleg annyi), miután azonban megnézte meg már azt nem értette, hogy akkor miért 125 forintjával van ez kiszámlázva nekünk. (Kérdezte tőlem: és akkor miért kerül ennyibe? Mondtam neki, hogy stipistop, enyém a kérdés, tőle a választ várnám.) Ígéretet kaptam arra, hogy visszahívnak, ha a probléma megoldódik, aggódnom nem kell: minden a megfelelő tarifával fog szerepelni a számlán... és nagyjából itt tartunk most.

Kicsit nem figyel az ember, és máris megpróbálják lehúzni. Kicsit megdicsérem a Pannont is, erre virtuskodnak. Ejnye.

(Az meg milyen már, hogy mióta beköltöztünk, folyamatosan kapjuk a számlákat, befizetjük őket, aztán meg a fizetési határidő után jön egy sztornó-számla, amiből kiderül, hogy be se kellett volna fizetnünk. Vég nélkül telefonálok és meghülyülök a szolgáltatók hibáiból eredő problémák megoldásának keresgetése és a pénzünk visszaszerzése közben.)

Update@2008.10.12: Alakul a helyzet, most már nem 125 Ft-ba kerül, csak 20-ba, de még mindig nem 14... Azért közelítünk, ez dícséretes.

2 megjegyzés:

#---/T78\---# írta...

és akkor tanárúr mégis mennyit fizetett ki az mms-ekért vagy még nem számlázták ki az összeget?

Thozoo írta...

Még nem számlázták ki, meg is ígérték, hogy mire jön a számla, azon a normális összeg szerepel. Ha nem, fűnyíróval rontok rájuk.