Oldalak

2008. szeptember 28., vasárnap

Rólad is

Ez a post most - kivételesen - nem rólam és viselt dolgaimról szól. Sokkal inkább rólad. Pontosan, Rólad, aki ott ülsz a monitor előtt, és ezeket a sorokat olvasod. Szeretném tudni, hogy kik olvassák a blogomat. A kommentelők egy részét ismerem régről, de nem mindenkit. Lehet, hogy te még soha nem szóltál hozzá egy cikkhez sem, mert a) lusta voltál Google-accountot regisztrálni, vagy b) nem volt szó olyan témáról, amihez hozzá akartál szólni, vagy c) nem mertél eddig írni, de most eljött a te időd! Ne csak olvasd a blogot, adj hírt magadról! Érdekel, hogy kikhez szólok nap mint nap, szóval hajrá, írd le ki vagy, honnan olvasol bennünket, formálj véleményt, valamint ha van weboldalad, annak címét se felejtsd el megosztani velünk! Akkor is írj, ha soha nem szoktál hozzászólni blogokhoz, fórumtémákhoz: tegyél kivételt! A lustaság fél egészség, de nem most.

Kattints a Hozzászólok! linkre, és mehet a menet. (Ha nem tudod, hogyan is fogj hozzá, olvasd el a tudnivalókat.)

44 megjegyzés:

Endoril írta...

Ez egy nájsz ötlet. :)

Thozoo írta...

Köszönöm.

Attól, hogy a kommentelők nagy részét ismerem, a többiek nem! Szóval nyugodtan bemutatkozhatsz te is. :-)

mizy írta...

Szamszerusited a blogodat olvaso Klarakat meg a Tibiket, Tibi? :)

#---/T78\---# írta...

Na akkor én is írok.
Oros Tibor vagyok a Móriczba járok elsős vagyok, és kb. 2 hete olvasom a naplót.
Ha még kell infó akkor tessék szólni Tanár úr.

misty írta...

Halihó!

Én vagyok Thozoo menyasszonya. :-)
2006 júniusa óta olvasom a blogot (amióta elindult). Nagyon tetszik nekem. :-)
Nincs saját blogom, bár többször gondolkoztam rajta, hogy csinálni kellene, de még nem vitt rá a lélek! :-)

Unknown írta...

Helló belló!

Erdei Róbert vagyok és már egy jó ideje olvasom a Szentírást. :)
Mindazonáltal szeretném megragadni az alkalmat, hogy gratulációmat fejezzem ki az új lakkal kapcsolatban.
Gratulálok!
Jahh...és Móriczos voltam :)

Thozoo írta...

Kik elő nem kerülnek... :-) Örülök nektek. Remélem, hogy lesztek még többen is!

Mizykém, számszerűsítek, egyelőre több a Tibor, és kevés a Klára. #---/t78\---#, először is gratulálok a nickhez, másrészt pedig nem felejtsd el, amit a reklámokról mondtam. Misty, egyem a szívedet, én mindig csak biztatlak, talán tényleg blogolnod kellene. Egy olvasód már biztosan lenne. (Én is úgy kezdtem.) :-)

Hamarosan teszek ki egy linket jobbra, és lehet majd oda is kattogni azoknak, akik még nem jelentkeztek, mert a rengeteg új, jó minőségű post el fogja tolni lefelé ezt a bejegyzést...

Thozoo írta...

Erdei úr, örülök, hogy látom. :-) Illetve olvasok magáról. Nem is tudtam, hogy olvassa a "Szentírást" (ezen azért jót röhögtem), de büszke vagyok, hogy jóminőségű, volt tanítványaimat is érdekli az utóéletem. Esetleg egy privát mailben mesélhetnél arról, mi van Veled, és mit csinálsz manapság.

Névtelen írta...

No lám! Én is előkerültem. :-D
Nos, Rácz Zsolt vagyok és a Gimnázium 10-ik osztályába járok. Ja igen, és én voltam az, aki egyhuzamban végigolvasta a blogot! :-D

Thozoo írta...

Emlékszünk, emlékszünk. :-)

Misi írta...

Na akkor már én is:D
Veres Mihály vagyok, a kezdetektől fogva olvasom a blogot, de eddig lusta voltam írni :D Jah és 4 évig voltam a Mester tanítványa:P

Thozoo írta...

Misikém, egyemaszíved! Emlékszel-e még erre a történetre a régi szép időkből, e? Valami bolyhos kabátod került akkoriban nagyon előtérbe... Örülök, hogy Te is itt vagy.

És persze boldog névnapot Neked is, meg Mizynek is - most tudatosult bennem, hogy Mühály napja van.

Penya írta...

Enis itten vagyok, amiota raakadtam a blogra. En a regi szamitogepek miatt tevedtem ide. De a tobbi resze is jo a blogodnak ofkoz :)

Thozoo írta...

Óköszi. :-) Régen beszéltünk már mailben, valamelyik nap majd megkezdem a levelek árasztását, aztán csak győzz válaszolni. :-) Jöhetne pár múzeumi kép...

A penya.hu mikor indul már?

#---/T78\---# írta...

Kicsit leegyszerűsítettem a nevem, így talán könnyebb lesz megjegyeznie mindenkinek:-)

Thozoo írta...

Oké... :-) Bár ha az előző jobban tetszett, nyugodtan megtarthatod, itt nem a suliban vagyunk, és nem kell azonnal megváltoztatni a dolgokat. ;-)

#---/T78\---# írta...

akkor vált vissza és voala, kész is van:-)

Unknown írta...

Kellemes Szép napot!
Talán már felismert talán még nem a kedves osztályából vagyok most itt. És naponta nézem van e új bejegyzés e blogban. És minden nap találkozunk xD

Norbie írta...

Himer Norbert vagyok ex-Móriczos, és Zoli tanított engem 5-6. éven.

Van egy blogom http://norbiehfitz.blogspot.com

Meg egy hivatalos honlap ahol a zenéim, meg miegymás van http://norbiehfitz.extra.hu

Nézz be ha gondolod.
Egyébként a kezdetektől olvasom Zoli blogját és Gizel nénénk írásait ami nekem a kedvencem :D Na hosszan-röviden ennyi

Thozoo írta...

Azoszt nekem "Solti". Mi már ez a név? Mondjuk jobb, mint a "Cukor". :-)

Himer úr, reklámbanner nem érdekli? Kedvező áron juthat most hozzá, látja, hogy mennyien látogatnak ide naponta. :-)

Híjjon, megbeszéljük.

Norbie írta...

Érdekel, hát. A részleteket megbeszéljük, meg egy esetleges bannercserében is benne vónák:D

Névtelen írta...

Na, éngemet a Gizelnek hínak. Nékem a fijam szokta elolvasni, amit összeír ez a gyerek, de én mindég csak aztat olvastatom el vele, ami rullam szól, mer' én a többit azt nem értem. Éngemet mán ezekkel nem lehet megfogni, hogy mi van benne a beretvahabba, hát minekmána? Vagyhogy bengészi a gépet, meg a sok vírus, meg egyeb dógok. Azt még szeretem, amikor a receptyejit írja, mer' főzni azt csak jó tud. Csókollak benneteket aranyoskájim, én vótam most ez, a Gizel.

Penya írta...

Sajnos monataban eros erzelmi hullamvolgyben vagyok, es nemigen van kedvem gepekkel foglalkozni. Baratno elvesztese 8 ev utan a sajat hulyesegem miatt. Haverom meg vele osszejoves. De nyugodtan irj, legalabb foglalkozok valamivel

Endoril írta...

No. Jóvanmosmá. Veres, még mindig dászíp vagy.

Becsületes nevem Gyöngyösi 'Tsipa' Attila, én róberttel és mihállyal együtt voltam a Mester tanítványa. Lassacskán hardcore Móriczos.

6. éve hobbiként űzöm az elektronikus tánczene-írást, annak is főként a trance válfaját.
Zeneorientált blogomat ehune meglelhetitek: http://blog.endoril.com

Ja, és kérem kapcsojjaki.

Thozoo írta...

Nem bírtad tovább, ugyehogy? Neked is bele kellett ide írni a többiek közé. Annyian vagyunk mán' itt, hogy lassan mozgalom lesz ebből.

Endoril írta...

Az. Mozgalom. Thozoo 4 presidente!

Norbie írta...

Szervezhetnél blogtalálkozót is:D

FotoMan írta...

Tiszteletem!
Nyikos Mihály vagyok, tanár úr tanítványa, gondolom így felismer. Hát nagyon magamaról nem tudok írni, szeretek fotózni, ez tölti ki az életem meg a tanulás.:D
Van két honlapom.
az egyik egy photo honlap: http://mauserphotos.mlap.hu
és egy blog ami az osztályomé:
http://thespecialk9c.blogspot.com
Kb. enyi infó, részletek a fotóhonlapon vannak.

Thozoo írta...

Megnéztem a fotós honlapodat, egész pofás, csak még kevés rajta a fotó. Tessék művészien világítani, fényképezni. Fotózni jó dolog.

Unknown írta...

Ha nem épp okés a Solti név akkor itt vagyok bemutatkozom :P
Bíró Zsolt vagyok! és napont aolvasom a Blogot! :P:P

FotoMan írta...

Köszönöm:D
Na igen, a fótózásnál nincs is jobb:D Még a suliban is csinálom ha tehetem:D A honlapon pedig a kevés tárhely miatt kevés a kép, de majd nyitok egy webgalériát és oda lesz felrakva a rengeteg:)

kATI írta...

Én meg a tanárúr volt munkahelyi kolléga kedves /vagy nem/ neje és igazi MÓRICZ :)(-né). Kezdetektől itt okosodom, de még mindíg csak Gizel nénénk szintjén művelem a szám.tech.-et :).

Thozoo írta...

Köszi, a Soltiból is rájöttem, hogy ki vagy. :-) De így még világosabb. Norbie: blogtalálkozó nem lesz. Nincs píz, nem jön a szponzoroktól. Kati: örülök, hogy te is jelentkeztél, már hiányoltalak is. Remélem, jól vagytok mostanság.

Marco írta...

Szia Thozoo, sziasztok Többiek!

Én is szoktalak olvasni, bár nem mindig napi rendszerességgel. Nem mellesleg Kati legidősebb fia vagyok (a háromból).

Thozoo írta...

Helló Marco! Örülök a "találkozásnak", ha csak virtuálisan is.

misty írta...

Még ilyen sok hozzászólásod nem is volt. :-) Örülsz-e? :-)

Thozoo írta...

Hogyne! :-) Azt hiszem, hogy ez rekord.

Sancyboy írta...

Hahóóó!
Pádár Sándor vagyok 2006 júniusa óta olvasgatom a blogot és nekem nagyon tetszik. :)
(az elsők közt vagyok akik látták a blogot :P)
Jah és Móriczos voltam :-)

Thozoo írta...

Szia Shanyíí! :-) Mi újság van Veled? Nagyon el vagy tűnve. Csak azt látom, hogy egy este vagy negyvenszer ki- és bejelentkezel MSN-en, de ennyi.

misty írta...

Na azt már csak nem hagyhatom, hogy ilyen páratlan számú legyen a komment. Muszáj vagyok beírni a negyvenediket! :D

Thozoo írta...

Szerintem legyen páratlan. :)

misty írta...

Szerintem meg nem! :)
Sancy, a múlt héten pénteken láttalak reggel az állomáson. Nem tudom kikkel voltál, azért nem mentem oda. Meg elég messze is voltál és nem is voltam benne biztos, hogy Te vagy az! Hova jársz most suliba?

Endoril írta...

Na, akkor lehet épp velünk volt :D

misty írta...

Nem tudom, csak azt tudom, hogy elég sokan voltak ott egy kupacban. :-)