Oldalak

2008. szeptember 26., péntek

Az offline média meghódítása

Írtam én arról szerdán, hogy micsoda esemény zajlott nálunk. A helyzet az, hogy sokan valamilyen érthetetlen okból szexuális csatározásokra gondoltak, de nem: valójában egy újságírónő látogatott meg bennünket, aki a kisújszálláson zajló építkezésekkel és bérlakásokkal kapcsolatos cikkéhez gyűjtött anyagot. Több pozitúrában is fotókat készített és információmorzsákat szedett össze rólunk, pontosan azért, hogy ez a mai Új Néplapban megjelenhessen.

Ott is figyelünk, az ötödik oldal nagy részét elfoglalva, A4-es lapnál nagyobb méretben, e:

Kattintásra jön az irdatlan méret

A cikk természetesen nem csak rólunk szól, több helyi építkezést is górcső alá vesz, médiasztár mégis csak belőlünk vált. Hozzá kell tennem, hogy soha életemben nem szerepeltem még újságban, eddig egyedül egy könyvben voltam látható egy jól sikerült fotómmal együtt. A kedvesemnek pedig ez az első szereplése a médiában, de ő még fiatal, előtte áll az egész élet, én meg vénségemre kerülök bele a lapokba. :-)

Rajongói leveleket ide küldhettek, kommentként! El is várom mindenkitől...

Annak, aki valamiről lemaradt - előzmények:

8 megjegyzés:

misty írta...

Én egyébként nem is akartam szerepelni, meg nem is szeretek. :) nem is vagyok már fiatal. :) de az meg pláne nem igaz, hogy Te vén lennél! :) mert egyáltalán nem vagy még öreg. :)

Thozoo írta...

Te csak szerepelj velem! Há' itt lakol, nem-e? Még majd rámsütik, hogy egyedül kaptam ezt a palotát, e! :-)

Endoril írta...

Ez má oszt ez há má na, ez má igen :D
Gratulálok ;) Na csak eltaláltam én reggel :D

Thozoo írta...

Demán mégse kékfény, csókolom.

Endoril írta...

Tévedni emberi dolog :))

Sancyboy írta...

Hát gratulálok már én is nehogy kimaradjak már a sorból. :) Amúgy olyan megható még az is hogy egy cikkben szerepelhetünk (azaz a nevünk). :)

Thozoo írta...

Sanyikám, köszönöm! Magam is könnyet ejtettem a neved olvastán, bár jól tudtam, hogy nem pontosan Rólad van szó. Örülök, hogy hallok felőled!

Norbie írta...

Gratulálok! Aztán majd szóljatok bátran ha az 50. házassági évfordulótokat ünneplitek:D Mamáék is akkor kerültek bele a Néplapba, azóta meg minden ötévenként amikor évforduló van benne vannak ::D