Oldalak

2006. november 8., szerda

Pénzedvan

Ma tudomásomra jutott, hogy a közelemben is vannak emberek, akik 40 ezer forintot képesek kiadni egyetlen kabátra. 40 ezret. Nyilvánvalóan ezt eddig is tudtam, azonban a közvetlen környezetemben még csak most fedeztem fel ezt az anomáliát. A kabát egyébként nem bőr, látszatra semmi extra; nyilván a belső értékei érnek neki ennyit. (Meg a felirat, ami rajta szerepel szép, míves bötűkkel.) Amennyire én magamat ismerem, soha az életben nem adnék ki 40 ezer forintot egyetlen kabátra, mert egyszerűen nem éri meg. Egy kicsit olyan ez nekem, mint a Nokia által vitt Vertu mobilmárka, amelyből egy, a jobb oldalon látható, szépnek egyáltalán nem mondható készülék kis hazánkban 800 ezer forintról indul. (Specifikációk és teszt a telefonról a mobilarena.hu-n, ezt elolvasva látható, hogy nem egy észlény a készülék, de ezt ennyi pénzért nem is várhatjuk el, ugyebár.)

Szóval a fogyasztói társadalom nevelgeti önmagát és fiait: szórjátok a pénzt, és legyetek boldogok.

---
Illusztráció: www.interstar.ua

7 megjegyzés:

misty írta...

Hali!

Teljes mértékben egyet értek veled! Az biztos, hogy én sem vennék magamnak negyvenért kabátot. Engem még az szokott felháborítani, hogy sokszor 30-40-50 ezreket adnak ki egy cipőért. Lehet, hogy tovább bírja, mint egy „kínais”, de akik ilyet vesznek, azok 3 hónap alatt megunják, aztán meg jöhet a következő 30-40-50 ezer forintos cipő...

kATI írta...

Szia!
Ez a kabátár még akkor is sok, ha egy friss, teljesen negatív kivizsgálási lelet van a kezünben 1 vadi új EKG-val együtt. Üdv.:Kati

Thozoo írta...

Ja, így van ez. De lehet, hogy csak mi vagyunk túl csórók.

Névtelen írta...

Mi meg itt a 120-160K-s VGA-ról beszélünk http://prohardver.hu/f.php?mod=40&id=302803&start=1440

Tanárúr be van regisztálva a Ph!-n?

Thozoo írta...

Régebben be voltam, de több éve is van, hogy nem használtam az accountot. Lehet, hogy már el is évült...

Thozoo írta...

Megnéztem, beléptem, működött. Kicsit meg is újítottam. Lehet, hogy gyakrabban kellene ide járnom, jó oldal a prohardver.

kkitti írta...

Jó napot,
hát az tuti hogy én sem adnék ki még 15-öt sem kabátra, sem cipőre, és egyáltalán semmi ruhaneműre, Kg-on vagy sok jó hely ahol ahol szinte ingyen lehet kapni jó cuccokat, és a minősége is elfogadható. Csak sajnálni tudom aki annyit ad érte,meg a szüleit...

Kitti