Oldalak

2015. január 3., szombat

Az új Nescafé - 2. rész

2011. februárjában elég negatív hangvételű posztot írtam arról, hogy megváltoztatták a Nescafé 3in1 ízét. Aztán ahogy figyelem itt a reklámokat (azon ritka alkalmakon, amikor a tévé előtt ülök), feltűnt, hogy valamit már megint forralnak ezek... a reklámokban megújult csomagolást láttam és ez semmi jót nem sejtetett. Az üzletekben is feltűnt, hogy a 3in1 Strong csomagolása is az új dizájnt követi, majd megjelent egy 3in1 Classic Crema íz, ami valóban kissé krémesebb, mint a 3in1 Original. Azonban (errefelé) mind a mai napig nem találkoztam az eredeti 3in1 megújult csomagolásával. Egészen a mai napig. Azt hittem, megint megváltoztatják a kávé ízét, de szerencsére nem így történt: bár eleinte nem rajongtam az új ízért, két év alatt volt időm megszokni és szerencsére felirat hirdeti az új csomagoláson, hogy csak a dizájn változott, az íz nem. Ennek felettébb örülök.

Balra a régi, jobbra az új dizájn.
Figyeljük meg a leheletnyi stíluskülönbségeket a két felirat között. Az új kicsit szögletesebb, modernebb.

Egyébként pedig, ha már Nescafé: mint rajongó, örömmel számolok be arról, hogy sikeresen szert tettem 2 darab eredeti Nescafé bögrére. Akció keretében (1400 Ft-ért instant Nescafé + bögre) jutottam hozzá, ráadásul a Coop boltban, ami talán annak fényében nem meglepő, hogy a többi multi inkább a sajátmárkás kávéit nyomja. Borzasztóan örülök a bögréknek, egy évvel ezelőtt még az eBay-en is nézelődtem Nescafé bögre után, de irdatlan drágán (3500-4000 Ft-nak megfelelő összeg) árusították ott a jóemberek ezt a portékát, ráadásul a képeket elnézve abban sem voltam biztos, hogy az első mosogatáskor nem-e lejön a szín, vagy a logó a bögre oldaláról.

Ilyenből sikerült szerezni kettőt. Maga a bögre is szögletesebb,
mint a régi dizájn, a feliat pedig az új stílust követi.

A mostani bögre viszont atomstabil, teljesen jó és (természetesen) pontosan egy adag 3in1 kávéhoz van tervezve. Így végre nem kell különböző bögrékben méregetni a vizet ahhoz, hogy megfelelő ízű kávéhoz jussak.

Igyunk is egyet; egészségünkre!

Nincsenek megjegyzések: