Oldalak

2009. május 20., szerda

Heti aktuális

o/!

Megint sűrű hétnek nézünk elébe, de tekintsük át először, hogy mi történt eddig.

Tegnap éjszaka rengeteg pókkal álmodtam zavaros történeteket. Az Álmoskönyv szerint a pók szerencsét jelent. Hogy mennyire teljesült, azt nem tudom megmondani. Talán csak akkor tudnék érdemben nyilatkozni erről, ha a napot átélhettem volna a pókos álom nélkül is, és lenne összehasonlítási alapom.

Az elmúlt pár napban csak a fűnyírónk és a tévénk ment tönkre.

A fűnyíró az utolsó két méteren adta meg magát, és mivel most mást nem tudott kitalálni, ezért kompletten kiesett belőle a konnektor. Nyírom a füvet, és egyszer csak azt látom, hogy lóg a fűnyíró belső része kifele, de konkrétba'. Mondom, ennek bizony fele se tréfa. Én balga módon pillanatragasztóval próbálkoztam a műanyag részeket meghekkelni, ami nem hozott eredményt: nem is vártam tőle, de egy próbát megért. Kapcsolócsere, kétezer forint.

A tévénken legutoljára a Siegfried, a baromarcú lovag című veretes műalkotást néztük meg. (A kedvesem szerint lehet, hogy ez adta meg a készüléknek a végső döfést. :-)) Ezt követően pár óra múlva úgy döntöttünk: ma a tévé előtt vacsorázunk. Kompletten bepakoltuk a konyhában fellelhető összes élelmiszert tálcán, majd lekuporodtunk a tévé elé, ami akkor már se kép-se hang üzemmódban volt. Úgy is van mind a mai napig. A biztosítékcsere sem vezetett eredményre a közel 20 éves készülékben, meghalt, elcsendesült végleg.

Ha már így alakult, ez éppen jó apropót szolgáltatott arra, hogy a fogyasztói társadalom bűzös mocsarába lépve lovagoljuk meg a legújabb trendeket. Mivel úgyis régen akarunk már tévét venni, ezért ma egyeztettünk, és ha minden jól megy, akkor egy új készülékbe fogunk beruházni, ami az LG 37LG2000 típusjelű terméke:

LG 37LG2000

Nagy téma lesz ez, hölgyeim és uraim, én mondom. 94 cm, de nem fullHD, csak HDReady, erre telik a szerkesztőségben. Hadd ne mondjam, hogy mérnöki vénámmal micsoda várakozással tekintek a jövevény elé, és mennyire tévézéssel és filmnézéssel fogom tölteni a megérkezésétől számított legalább három napot. Valószínűleg a PC-bemenetet is ki fogom próbálni, és pár kör Need for Speedet nyomok a 94 centi átmérőjű panelen.

Addig azonban még alszunk egy párat.

Relikviagyűjtők figyelmébe: a karcagi Tesco játékosztályán újra tobzódnak a Megmondjaamackók, lehet konzumálni bátran, 3.590 Forintos darabáron. Hogy ez növeli az értékét, vagy sem, azt nem tudom, de mindenesetre én személyesen öleltem körbe az összes fellelhető példányt. :-)

Támadnak a barnák

5 megjegyzés:

#---/T78\---# írta...

Ezen már én is elgondolkoztam, hogy venni (vetetni) kéne egy tv-t, ilyen LCD-plazma félét, de nem vett rá a szívem, hogy megkérjem szüleimet, mert nemrég kaptam a laptop-om ami leszívta eléggé a családi kasszát:)
de ha egyet fizet kettőt kap akció lesz remélem gondol rám Tanár Úr;)

Thozoo írta...

Te gondoltál rám laptopvásárláskor? Vagy éppen nem volt akció? :-)

#---/T78\---# írta...

1. Kifogás: Gondoltam volna, csak amikor mondta Tanár Úr hogy önnek is kellett volna, akkor már kéznél volt a szerkentyű és már nem lehetett akciót kérni.
2. Kifogás: Nem volt akcióXD

Norbie írta...

Meg is vetted őket? (a macikat):D

Thozoo írta...

Nem, fájó szívvel ott hagytuk őket. Elég nekünk egy medvét tartani. Különben is, ő a sztár, ezek csak alteregók voltak. :-)