Oldalak

2009. május 27., szerda

Cserkó meg alma

Milyen jó már: tavaly augusztusban beköltöztünk ide, és egy fia gyümölcs nem sok, annyi sem volt az itt lévő gyümölcsfákon. Lehet, hogy későn érkeztünk, de idén viszont itt vagyunk időben, és azt kell mondjam: lesz cserkó is, meg piros alma is, dögivel!

Van egy nagyobb méretű cseresznyefánk. Olyan "Istenem, hogy nőhet ilyen magasra egy fa"-jellegű, hatalmas teremtmény. Na, ezen a fán megindult a cserkók pirosodása, és minden bizonnyal napokon (heteken) belül lehet szüretelni a termést. Már alig várom! Remélem, hogy a szomszédokkal nem kapunk hajba a termés osztogatásán, mert láthatóan szaporodnak a mások által ott hagyott, kóstolásból eredő cseresznyemagok a fa alatt, és ahogy leszáll az est, mindig gyanús alakok lopóznak a fához közel. Persze mindenkinek megvan a saját szüretelési teóriája, de remélem, hogy mi leszünk a leggyorsabbak és legügyesebbek.

Lesz itten cserkó, bár van benne satnya is

Alma is lesz. Finom, piros alma. Annak még azért érnie kell sokat, de azt mondom: bőségesen adja a termést a fa, szerintem sok nem is fog elférni egymás mellett, és le fog idő előtt hullani. Remélem finom, ropogós, nyári alma terem ezen a fán, mert azt imádom. (Ilyenkor lenne jó jobban érteni a kertészkedéshez...)

Pici, éretlen gyümölcsök

Kár, hogy eper nincs semerre. A szomszédtól kaptam egy kis tálkával és azt termeltem be, de holnap délután maratoni epervásárlást rendezek, és kedvezőtlen élettani hatásig fogom zabálni a gyümölcsöt, úgy, ahogy én szoktam.

Erőt mindenkinek, pajtások!

Nincsenek megjegyzések: