Oldalak

2009. május 29., péntek

Én és az Ubuntu

Egy héten keresztül próbálkoztam az Ubuntu Linux-szal. A blogom profiljába nem illenék, ha egy egész hetet töltenék azzal, hogy napról napra posztolok a Linuxról, ezért minden jót és rosszat, amit tapasztaltam, összegyűjtöttem egy Ubuntu alatt készített dokumentumba. Ez a lenti linkre kattintva letölthető, PDF formátumban. Akit érdekel a téma, biztosan sok hasznos dolgot talál az egy hetes próba leírásában. Hozzáértők a dokumentumban felmerült problémák orvoslásában is segíthetnek. Hadd tanuljak én is valamit...

2 megjegyzés:

WiMAX írta...

Érdekes leírás, de még bőven lehet ismerkedni az operációs rendszerrel. :) Például a Synaptic csomagkezelő is említésre méltó, ilyet valószínúleg sose fog tudni egy windows. :)

Thozoo írta...

Még ma ismerkedtem először a Synaptic-kel, de egész jó. Igen, van nekem is egy ilyen érzésem, hogy ilyen Windowsban nem lesz, de szerintem nem is kell: a két rendszer és a köré épült közösség teljesen más. Talán ezért is ennyire eltérő ez a két világ.