Oldalak

2009. január 14., szerda

Megvilágítsam?

– Mit kell csinálni? – hallom a hátsó sorból a suttogást, önálló feladat megoldásakor.
– Megvilágítsam a feladatot? – kérdezek rá.
– Nem, én a feladatot nézem – mondja ő.
– Igen – mondom – én ezt értem, de megvilágítsam, mi a feladat?
– Nem internetezek, a feladat világít – mondja, mert a monitor fehér fénye arcán világít, és azt hiszi, hogy arra gondolok, talán éppen internetezik a feladat helyett.
– Én ezt értem – mondom, emelkedő pulzussal –, akkor inkább úgy kérdezem, hogy érted, mi a feladat?
– Értem, azt csinálom – mondja, és felém fordítja a monitort. – Ez világít! – teszi hozzá.

Vannak napok, amikor nem kellene bejönnöm dolgozni.

8 megjegyzés:

Endoril írta...

Hulyecések :D

Thozoo írta...

Miből gondolod, hogy C-s osztály volt?

Kibikee írta...

Ugye nem kilencedikes?
Ugye nem C-s?
Ugye nem lány?
Istenem, add, hogy ne ő legyen!!

Thozoo írta...

Nem kilencedikes, és nem lány.

Viszont vérbeli C-s. (Endoril megérezte.)

Endoril írta...

Na ugye!

FroSt írta...

Saját fajtánk csak ismerjük :D

Thozoo írta...

Hát. Azt látom. Ezer közül is felismered. Lehet fel kellene tennem 15 arcot, és fel kellene belőle ismerni a cést.

Enyhén provokatív, viszont érdekes post lenne.

FroSt írta...

Elöre is 90 % feletti arány josolnék magunknak találat terén, az 10 % meg csak aszért lenne mert van egy különleges "C-s" alfaj amit nehéz kiszurni még a szakmabelinek is :D