Oldalak

2009. január 9., péntek

A Dove csoki

Örvendetes, hogy az olyan régi márkák, mint a Traubisoda, vagy a Márka egyre több helyen megtalálhatóak a boltok polcain. Elszórakoztatnak azok a hajlott korú hozzáértők is, akik ugyan 15 éve már, hogy nem ihattak ezekből az üdítőitalokból, manapság megállapítják: ezeknek már nem olyan az íze, mint régebben. "Kicsit más" – mondják. Szerintem a Traubisoda nagyon is ugyanolyan, mint valamikor volt. Esős nyári napokra emlékszem, amikor nem okozhatott más felüdülést, csak a Traubisoda. Meg a krémesen finom Dove csoki.

De hova tűnt a Dove csoki? Elveszett termékek nyomában című mini kutatássorozatunk legújabb epizódjában erre keressük a választ a Chokito és a Chio Sombreros után. Teljesen nem vonhatták ki a forgalomból, hiszen itt-ott felbukkan: a Celebrations nevű aprócsoki-válogatásba egy-két darabot ügyesen beleszórnak (+egy-két darab Dove Caramel-t is, ami legalább annyira finom), de arra azért ügyelnek, hogy a Mars és Snickers csoki azért túlnyomó többségben legyen. Így a hiány még fájóbb. De magát a csokit, csoki formájában sehol nem látom. Tegnapelőtt kínomban már Dove csokoládés italt vásároltam, ami legalább annyira tömény és sűrű, mint valamikor a Dove csoki volt, de ugye mégsem csoki. Gyerekkoromban pedig táblaszámra zabáltuk, azóta már a dizájnja is megváltozott kicsikét, szeletes formában kapható:

A biztonság kedvéért szerkesztőségünk levelet intézett a Mars Magyarországhoz, amelyben rákérdeztünk, miért nem találjuk a terméket a boltok polcain? Ha választ kapunk, ti lesztek az elsők, akikkel megosztom. ;-)

3 megjegyzés:

Penya írta...

Huha, en a dove csokira nem emlexem. A tobbi eltunt termekre igen, meg a traubira is. Nekem meg nemreg a deli csoki jutott eszembe, amit a 80as evek vegefele hoztunk at nagy tetelbe cseszlovakiabol. Na az is finom volt. Nemtom rajtam kivul meg ki emlexik ra :) Meg volt meg egy csomo ilyen cuccos ami egyszercsak eltunt. Most per pill persze egy sem jut eszembe. De majd agyalok.

Névtelen írta...

én nagyon is emlékszem errea csokira, de sehol nem található már Magyarországon
kerestem Spanyolországban,Olaszországban, Angliában és szerte Európában, de sehol még csak egy táblát sem találtam. Galaxy csokit annál többet- állítólag az váltotta fel.
s ha már az eltűnt termékek nyomába eredünk, hová tűnt a Crunch csoki? Nestle gyártotta , még Ibizán találtam tavaly,meg Liverpoolból is hoztam néhány táblával,de sajnos nem sokáig tartott ki. :(

Unknown írta...

New York-ban lehet kapni naaaagy tábláás Dove csokit, a nyáron vettünk is belőle.