Oldalak

2009. január 6., kedd

Hosszú haj, hülye zene

Nem értem én az embereket.

17-18 éves koromban hosszú hajam volt. Olyan igazán hosszú. Ráadásul tetszett is a nagyközönségnek, mindenki elámult rajta, hogy milyen hullámos, sokan nem hitték el azt sem, hogy természetesen egyenetlen, állandóan bizonygatnom kellett. Aztán eltelt egy kis idő, és egyre többfelől hallottam, hogy hát ezt bizony le kellene vágatni. Édesanyám, mint legfőbb kritikusom, egyenesen ablakon kidobott pénznek minősítette a fodrászra költött forintokat (nyilván nem volt nagy a változás, amikor csak a szálkás hajtöveteket stuccolta meg a fodrász).

Aztán egy nap nagyot gondoltam, és levágattam az egészet. Családi fodrászunknál legalább négyszer kellett okézni a biztonsági kérdésekre, mire hozzákezdett a művelethez. Rendkívül meglepődtem a levágott haj mennyisége láttán, és még napok múlva is dobáltam a nem létező hajfürtöket az orcám elől – csak kicsit hülyén jött ki, hogy mindezt tüsi hajjal csináltam. :-)

Akkor mindenki megőrült: hát miért kellett levágatni azt a szép hajat? Hát hova lett a hajad, olyan jól állt. Hogyhogy levágattad, én biztosan nem tettem volna – szajkózták, és nem is nagyon tudtam hova tenni a dolgot akkor.

Teltek-múltak az évek, telek és nyarak jöttek, amikor tavaly megfogant bennem a gondolat, hogy hosszú hajviseletem tíz éves jubileumára újra megnövesztem egy kicsit a sérót. Édesanyám azóta is rendíthetetlenül támad: hát hogy nézel ki kisfiam? Eleinte mindenkinek tetszett az egyre növekvő haj, most pedig már a legtöbb helyről azt hallom, hogy éppen ideje lenne egy kicsit kisebbre venni a figurát. A hajam most tart ott, hogy kb. 2 hónap, és normális viseletnek mondható, túl vagyok a "se nem kicsi, se nem nagy" elviselhetetlen fázison, kezd beállni, szóval nem tudom, hogy mitévő legyek.

Szavazzatok ti is! Melyik a jobb: a rövid, vagy a hosszú hajú Thozoo?




Ja, és hogy honnan a poszt címe? Jó az új Republic album, hallgassátok meg, ha szeretitek és tehetitek!

2 megjegyzés:

Penya írta...

Nekem is volt anno hosszu hajam ugyanazokkal a parameterekkel kb mint neked. :) A poszt cimeben szereplo Republic szam meg kiraly. Most megint az fog a fejemben jarni egy ideig :)

Thozoo írta...

Nekem is az jár, napok óta. Véletlenszerűen előjön néha.