Oldalak

2008. szeptember 24., szerda

Légyott

Már tegnap megtudtam, hogy ma találkozni fogunk. Jött is a megbeszélt időpontra, nem késett egy percet sem. Gyors bemutatkozást követően igyekeztünk a rendelkezésre álló rövid időt kihasználni. Eljöttünk a lakásomra, és itt bonyolítottuk le a dolgot. Nagyon kíváncsi teremtés volt, régen találkoztam már ennyire érdeklődő nőszeméllyel. Azonnal a lényegre tértünk: minden érdekelte, meg akart ismerni, így többféle pózt is kipróbáltunk, mire sikerült eljutnunk a legoptimálisabbig. Az sem zavarta, hogy én és a kedvesem együtt veszünk részt az akcióban, gátlástalanul nézett és koordinált minket, amikor egymással foglalkoztunk. A lakás minden zugát bejártuk, fékevesztetten, hogy beleférjünk a nagyszünet által ránk rótt időkeretbe. Aztán ahogy teltek-múltak a percek, ő jobban meg akarta ismerni a kedvesemet. Engedtem hát neki, persze végig ott voltam én is, és figyeltem, hogy mi zajlik kettőjük között. Ők sem hagytak ki engem. Olyan élményben volt részem, barátaim, amilyenben eddig soha még...

Pénteken megtudjátok a részleteket is, képekkel jövök! ;-)

2 megjegyzés:

Endoril írta...

Hát ez nagyon kész ×D
Kiváncsi vagyok miről van szó.

Thozoo írta...

Pénteken mindenről lehull a lepel!