Oldalak

2008. március 26., szerda

Ennyi történt

Oly nehéz az ébredés, iskola van megint! Hjaj, vége van a szépemlékű tavaszi szünetnek, könnyes szemmel, fehér zsebkendővel integethetünk neki. Olyan rettentően kreatívnak kellene lennem, de valahogy mégsem megy: ma például negyed órát szívtam azzal, hogy egy, a suli weboldalára általam feltöltött excel-fájl helyett valami teljesen más töltődött le weben keresztül, mint aminek kellett volna. Rápróbáltam ötször, persze nyilván semmi hatása nem lett, hiszen nem olyan ez, mint a tanulóifjúság, hogy többször el kell mondani neki, oszt' majd megérti. Isteni szikraként jött később a megvilágosodás, hogy a webszerver-cache volt a ludas. A Rendszer Gazdája segítőkésznek bizonyult a probléma elhárításában, és miközben a cache-törlés folyt, csak ennyit szólt: "Hát, most egy kicsit senkinél nem lesz net". Ekkor arcán sátáni vigyor terült szét, éppen csak annyi időre, hogy egy rutintalan szemlélődő észre sem vehette azt. Szép dolog a hatalom, annál már csak a káröröm szebb.

Aztán itt van az időjárás, amiről mindenki beszél és ami valahogy generációkon át örök téma. Az úgy volt, hogy reggel nem fagyott le az autó első szélvédője, csak a hátsó. Ritka, és örülhetnék is ennek, térdemet csapkodva kacaghatnék, viszont tegnap úgy parkoltam, hogy reggel tolatni kellett kifelé. Így olvaszthattam. Aztán volt már ma hó, eső, szél, napsütés, perpillanat itt van a tavasz. Másfél órája még, amikor annyira oktatnom kellett volna, amennyire nem oktattam, éppen tél volt: szakadt a hó, és jósoltuk a világvégét, a pusztulást, de aztán az valahogy csak elmaradt mára. Bár ki tudja, most belassult a netem, az pedig egyértelműen a pusztulás első jele. Nem vagyok nyugodt. Ellenben az a 10 foknyi fordítás az asztalomon délnyugat felé, aminek eredményeképpen igen kis alapterületű lakóhelyünkön plusz négyzetcentiméterekhez jutottam fölöttébb jó hatással van rám. Sikerült a hangszóróimat is belőni megfelelően, most pont középen ülök a négy doboz között, így aztán olyan dolgokat hallok meg bizonyos dalokban, amiket eddig nem is hallottam.

Lehet, hogy süketülök is, egyébként.

Nincsenek megjegyzések: