Oldalak

2007. augusztus 30., csütörtök

Devil levele

Ami miatt most billentyűzetet ragadtam az a Yannis írásod volt. Először is: Nagyon szívesen! :) Nem gondoltam, hogy ennyi idő múlva is emlékszel rá, sőt, megszereted legalább annyira mint én. Ilyenkor nagyon örülök, hogy az általam szeretett, kedvelt dolgok másokat is megfertőznek. Amit a 2006-os koncert DVD-ről írtál nagyon tetszett. Kifejezetten a "végigmulattam" szó tetszett. Már bocsánat de elképzeltem. A Yanni, Live at the Acropolis koncert legvége volt meg nekem kazettán azt másoltad le. A királyi 1-esen ment karácsonykor és annyira elvarázsolt mindnyájunkat, hogy majdnem a csak a végét sikerült csak felvenni. De még ez a kicsi is visszaadta a koncert hangulatát.

Így igaz! Még egyszer köszönöm, hogy akkor (10 éve, huh) felhívtad rá a figyelmem.

Nincsenek megjegyzések: