Oldalak

2007. április 2., hétfő

A belső én

Csaknem kiolvastam egy olyan ismerősöm önmagáról szóló blogját, akiről csak pár napja tudtam meg, hogy több éve naplót ír az interneten. Az eredmény számomra meglepő: a blogban feltárt énje és az általam megismert valóság között olyan szintű a különbség, hogy ha anélkül olvastam volna a blogot, hogy ismertem volna az íróját, és meg kellett volna mondanom, hogy vajon ki írta mindezt, egészen biztos, hogy nem rá tippeltem volna. Mindeközben az jutott eszembe, hogy ha valaki anélkül olvassa a naplómat, hogy ismerne engem, vajon miféle kép alakulhat ki benne rólam? Gondolom, hogy az eddig közölt cikkek alapján meglehetősen vegyes. De talán jól is van ez így. Ennyire különbözne a világnak mutatott arcunk attól, amilyennek saját magunkat látjuk belülről? Nagyon meglep ez engem, holott ha kicsit jobban belegondolok, nap mint nap találkozom a jelenséggel. Ez a múltkori blog pedig még jobban megerősítette bennem mindezt.

---
Illusztráció: www.sxc.hu

Nincsenek megjegyzések: