Oldalak

2008. március 9., vasárnap

A kerek szám

Negyed hétkor kellene kelnem. Megkapom a reggeli ébresztést, próbálok is felkelni, de nem sikerül. 6.21-kor nyitom ki a szemem. Legyen akkor már 6.25, gondolom magamban, akkor van még négy percem. Persze elszunnyadok, elnyom a be nem fejezett, képzeletemet ide-oda terelő álomvilág, és a benne játszódó történet. 6.27-kor nyitom ki a szemem. Akkor pedig már azért nem kelek fel, mert várom a kerek számot: 6.30-kor akarok ébredni.

Van még valaki, aki megvárja ébredéskor a kerek számot? Vagy ez csak az én hülyeségem?

12 megjegyzés:

Endoril írta...

Én detto ugyanígy kelek :D

Thozoo írta...

Éreztem, hogy nem vagyok egyedül.

misty írta...

Erre nem tudok mit mondani. Csak annyit, hogy van olyan is, amikor még 6.45-kor is alig bírlak kicsalogatni. Akkor is "meg kell" várnod, hogy 6.50 legyen! :D

Thozoo írta...

Ennyi, lebuktam. :-)

Menyasszonyodnak soha meg ne mondd blogod címét.

misty írta...

Ha-ha! Nagyon vicces! :)

Thozoo írta...

...vagy körültekintőbben oszd ki a kommentezésre jogosultak körét. :D

misty írta...

Direkt izélsz?? Direkt, tudom! De biztos, hogy csak azért, mert 6.50 után már egy kicsit türelmetlen vagyok, mivel sokszor még a 7 órát is megvárod, hogy igazán kerek legyen! :D

Thozoo írta...

Holnap nyolckor kelek. Pont.

Mindamellett: miért kell a mellettem lévő gépről üzengetni? :D Mondd meg a szemembe, hogy "UTÁLLAK REGGEL". :D

misty írta...

De csak mert nem lesz első órád! :)
Meg amúgy is én REGGEL SZERETLEK A LEGJOBBAN! Mert nagyon aranyos vagy olyankor! :)

kATI írta...

Nagyon arik vagytok!
Én felpattanok rögtön, ha kinyílik a szemem, mert különben kerek déli 12 órát kell megvárnom! :)
Üdv.: Kati

Thozoo írta...

Miért, minden nap 11.57-kor kelsz?

Endoril írta...

Ahhhhahh :D