Oldalak

2011. szeptember 10., szombat

Papírmasé

– Ki dől be ennek? – kérdezte életem párja, amikor megyeszékhelyünkre autózván Fegyvernek-Szapárfalun felfedeztük a kartonpapírból készült rendőrt, aki egy traffipax-készülék mögött állva mosolygott az arra járó autósokra.
– Hát, nem tudom – válaszoltam, majd jóízűen kacagtunk a karhatalom ezen próbálkozásán.

Annál inkább nem volt vicces, amikor hazafelé jövet igazi rendőrautó állt a forgalommal szemben és jól láthatóan mérte az arra közlekedő autók sebességét. Én már messziről kiszúrtam, mert profi vagyok. Rögvest ellenőriztem is a sebességet. Lámpa be van kapcsolva? Nem volt hetvenes tábla? Mindent számításba vettem. Ahogy közeledtünk úgy vált egyre érdekesebbé a kép, majd a rendőrautó mellé érve az hirtelen eltűnt. Pontosabban: oldalról nem volt látható, mivel ez is kartonpapírból volt. :)

  • Hátrány: hihetetlen módon beszívtuk ezt, kérem. Egész könnyen ment.
  • Előny: biztosan nem mértek be, ha esetleg gyorsabban közlekedtem, mint kellett volna. ;) 

Nincsenek megjegyzések: