Oldalak

2009. szeptember 18., péntek

Kicsi a vonaton

Emlékszem, hogy én viszonylag sokáig nem utaztam vonattal. Talán valamiféle iskolai kirándulás lehetett amikor először hallottam a kerekeket csattogni magam alatt, de bőven 10 éves kor felett voltam már. Nos, szerencsésebb földrajzi elhelyezkedésű településeken vannak, akiket előbb csap meg a mozdony füstje. Itt van például ez a kislány, aki ma utazott velem egy kocsiban 20 kilométert. Én továbbképződni robogtam, ő pedig szétnézni megyeszékhelyünkön. De addig is amíg utazott, elbűvölte a táj, és legalább negyed órán keresztül az alábbi helyzetben pózolt:


Hát nem aranyos? :-) Közben állandóan kérdezte, hátra sem fordulva: anya láttad? anya láttad? Anya pedig látta, hát persze, hogy látta.

1 megjegyzés:

Milan írta...

Én szeretek vonaton utazni, kivéve mikor rájövök hogy azért vettem meg a majdnem ötezres bérletem, hogy a vonat ide-oda tolatva oda-vissza gurulgatva szerencsétlenkedjen negyven percet Karcag előtt egy megállóval.