Oldalak

2008. április 21., hétfő

A blog, mint munka

Nem tekintettem munkának a blogírást soha, sokkal inkább a magam és környezetem szórakoztatására készül, mégis megkörnyékezett a gondolat (ami egyébként szerintem minden huzamosabb ideig blogot írót megkörnyékez egyszer), hogy mi lenne, ha ebből élnék? Ha azért fizetne valaki, hogy jobbnál jobb írásokat tegyek közzé az általam ismert témákban? Első körben azt hiszem, tök jó lenne. De aztán később nem tudom, hogy meddig bírnám. Gondolkodtam, és a következő beosztást tartanám elfogadhatónak:

1. Napi 4×1 órában blogot írnék.
2. A többi időm szabad. :-)

Napi négy órában elég sok mindent meg lehetne fogalmazni, elég sok témát lehetne érinteni, és nyomozni is lehetne bizonyos dolgok után, a szabadidőre pedig szükség van, hiszen a színvonalas szellemi termék előállításához bizonyos fokú fittség is szükséges. A postokat okádó blogoknál sok esetben tárgyi tévedések, és helyesírási hibák tömkelege forul elő (na nem mintha nálam nem lenne), én pedig eléggé precíz vagyok, próbálok törekedni a maximálisra. Ha ezt nagyiparban kellene nyomni, meglehet, pont az tűnne el erről az oldalról, ami miatt Te is szeretsz ide járni.

Konklúzió: két okból nem vagyok hajlandó pénzért blogot írni:

1. Az már nem ez a blog lenne.
2. Nincs, aki fizetne érte. :-)

Nincsenek megjegyzések: