Oldalak

2008. április 24., csütörtök

Ülj rá, gó!

Na, ma se a jó oldalán álltam a cerkának, ötödik órában meg aztán végképp. Leültem, kedélyesen feleltettem embereket a magam módján, majd amikor felálltam, majdhogynem velem jött az egész szék. Szakavatottaknak talán mondanom sem kell, beleültem egy alattomosan oda készített rágóba. Ég a főddel össze is ment előttem, amikor érzékeltem a seggemen a ragacsot. Na, kérdőre vontam az osztályt: melyikvót?! Lett is nagy pislogás meg esküdözés, hogy ők aztán nem, és hát ne gondoljak róluk ilyet, meg hát biztos másik osztály tette oda. Aztán már egészen odáig jutottunk, hogy volt, aki a végén azt se tudta, mi az a rágó, egyesek pedig már olyanról is hallottak, hogy összerágott rágók - hipp, hopp - megjelentek egy szék ülőkéjén, emberi beavatkozás nélkül. Hát, vannak még csodák. Az is az volt, hogy kijött a gatyámból a massza, jégkockás kezelést követően.

A közeljövőben körültekintőbbnek kell lennem, mert lemosnak a pályáról.

Nincsenek megjegyzések: