Oldalak

2008. szeptember 25., csütörtök

A fenevad száma

666. Mindenki ismeri a számot, legtöbben félnek is tőle. Sokak a Gonosz Számának tartják, holott ugyanolyan szám, mint a többi, mégis legalább annyi misztikum lengi körbe, mint a 13-as számot. A briteknél például nem adnak ki olyan rendszámot, amin ez a szám szerepel (bár külön kérésre éppen kérhető), nálunk azonban ilyen kitétel nincs: még buszok is közlekednek ilyen rendszámmal. Aztán volt hiszti 2006. június hatodikán! (06.06.06.) Tömegek hitték, hogy aznap eljő a gonosz, fekete fellegek borítják az eget, előbúvik rejtekéből a gonosz, felborul a tér-idő kontinuum, és megsemmisül a világegyetem. Oszt' végül meg nem is lett semmi. Sokan nem fogadnak el 666 forint visszajárót, nem mennének be semmi pénzért a 666-os szobába, nem szívesen látnak együtt 666 fekete macskát, amik balról jobbra mennek át az úton. Babonásak és félnek. De vajon miért?

A 666 számot sokféleképpen magyarázzák. Bizonyos értelmezések szerint a 666 három saját farkába harapó kígyót ábrázol. Több forrás mint "tökéletlen, emberi eredetű hármasságot" említi a szentháromság 777-es számával ellentétben. Az Úr hét nap alatt teremtette a világot (pontosabban 6 nap alatt - a hetedik napon megpihent), éppen ezért a hatos szám a "még nem tökéletes, nem befejezett" jelentése. Így a fenevad, a gonosz bélyege lett a 666.

Önök a Thozoo naplója 666. bejegyzését olvasták, amely a mai nap 666. percében került postolásra. Wuuuhááááhúúú.

4 megjegyzés:

kATI írta...

Hát okosabb lettem ma is, mert eddig nem tudtam ezt a "666-ot". Egyébként 666 db bármilyen színű macska látványától rosszul lennék akár jobbról, akár balról vonulnának előttem! :)
Várom a holnapi bejegyzést! :)

Thozoo írta...

Mindjárt kész a cikk, már csak egy kicsit kell várni.

Bence írta...

Jó kis cikk :D

Thozoo írta...

Nézelődtem a neten, innen-onnan gyűjtöttem infókat és azokat foglaltam össze. Örülök, ha tetszik.