Oldalak

2006. november 22., szerda

Instant banánturmix

Kisvárosunk környezetében előszeretettel fogyasztom a különböző elárusítóhelyeken kapható turmixokat, ma viszont rájöttem, hogyan lehet kedvenc banánturmixomhoz a legjobban hasonlító italt kikeverni instantilag. A recept a következő.

1. Bemész a boltba. (Mondtam már, hogy Coopba nem megyek, mégis ott akadtam rá.)

2. Veszel egy csomag ilyet:


Én 219-ért vettem, gondolom más helyen olyan 150 Ft körül lehet... :-)

3. Két deci tejbe egy púpozott evőkanálnyit keversz, és (hogy a csomagolást idézzem) "addig keverni, míg el nem olvad". Granulátum van a kis csomagban, így gyorsan oldódik, kb. fél perc alatt az egész kész.

4. Iszol mint gép.

Gyerekek, ez annyira finom, hogy ha belekóstoltok, nem tudjátok abbahagyni, mint ahogyan én sem. Ma már közel 1 liter banánturmixon vagyok túl, izgalommal várom a holnapi napot... :-) Szerencsére csak kevés órám lesz.

Nincsenek megjegyzések: