Oldalak

2013. november 11., hétfő

Hóközepi aktuális

Kissé nehezen indul ez a hónap. Kissé sok a tennivaló. Az előző postban kifaragott tököt pár napja helyeztem el az udvari csillagkomposztáló (=ganajdomb) legtetejére, hogy ott rémítgessen minden arra járót feketére penészedett szájüregével, amelyből igazi halloweeni hangulatot árasztván minduntalan muslicák hada rajzik kifelé. Rendkívüli horror.

TrackMania 2 sorozat
Arra jutottam, ahogy végiggondoltam az elmúlt napokat, hogy rendesen elkapott a gépszíj: ugyan sokat nincs időm játszani, de gyűjtöm a Pinball FX 2 flipperpályákat, hol kedvezményesen, hol kedvezmény nélkül vásárolok. Szert tettem a Trackmania 2 sorozat tagjaira is (Canyon, Stadium, Valley), ezekben próbálok a lehető legjobb lenni, bár akik online versenyeznek velem, nem feltétlenül érezhetik úgy, hogy ez maradéktalanul sikerült is. De ez persze pusztán érzéki csalódás. Egyszerűen arra jöttem rá az elmúlt hetek után, hogy biztonságosan vezetek: sajnos sokszor nem nyomom úgy a gázt, ahogy lehetne, vagy kellene, így aztán értékes tizedmásodpercektől esek el. Ha meg padlóig nyomom a gázt, akkor biztosan fejreállok a versenygéppel. Be kell látnom, hogy az utánam következő generáció sokkal jobb ezekben a dolgokban. Tegnap egyikük egyenesen azt mondta, miután megkérdeztem tőle, hogy nem-e unja a velem való játékot (ugyanis minduntalan nyert), hogy "nem, gyakorlásnak jó lesz ez is". Kösszépen. :) Be kell látnom, hogy én már csak a középkorúak futottak még táborát erősítem.

Mivel sokat ülök, ezért meglehetősen terhelem is az ülőhelyemet. Ez nem csoda, mivel nem vagyok éppen a pehelysúlyú versenyző. Majdnem napra pontosan 5 évig húzta (kisebb megszakításokkal) az eredetileg kéknek vásárolt, de később szürkévé vált ülőalkalmatosságom. Helyét a háztartásban egy új bútordarab vette át, ami az Edison névre hallgat. A perforált textilbőr borítású, igazán modern formatervvel ellátott, beépített hintamechanikás, karfás főnöki forgószék jelenleg a legkényelmesebb ülőbútor a háztartásban. Remélem, hogy az előzőnél azért tovább húzza, amit vételárából igencsak melegen ajánlok neki. Különben dühbe jövök. Meglepő, de végignéztem a neten, több helyen 10.000 Ft-tal drágábban lehetett volna megrendelni (+szállítás), mint amennyiért mi bútorboltban megkaptuk.

Nos, ez is ritka manapság.

Hát, hirtelen ennyit. Amint valami érdekesség történik, feltétlenül jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések: