Oldalak

2013. október 29., kedd

Tök jó!

Húúú!

Most megijedtetek, ugye? Erre biztosan nem számított senki! Meg kell mondanom, pár nappal ezelőtt még én sem, de úgy sikerült, hogy beneveztem egy internetes tökfaragó bajnokságra és muszáj volt előállítanom ezt a remekművet. :) Olyan jól sikerült, hogy éppen semmi rémisztő nincs benne, sőt, azt kell mondjam, hogy a kis idióta tekintetű tökfej inkább csak mosolyt csal a nézelődő arcára, ahogy ott az avarban bujkálva riogatni próbál. 

A remekmű világosban

Az amerikai kultúrkörből átszivárgó Halloween ünnepkörre még soha életemben nem csináltam töklámpást, de azt kell mondjam: nem is olyan egyszerű ez, mint ahogy azt első látásra gondolja az ember. Nem kimondottan Halloween-tököt faragtam, hanem holmi takarmánytök volt, mi kezem ügyébe akadt, így igencsak erőltetni kellett a kést, hogy a megfelelő alakzatokat ki tudjam vájkálni a kemény héjából. Kb. 1 órányi munkával sikerült előállítani ezt a remekművet és – mint első töklámpásra – igencsak büszke is vagyok rá.


Talán nem is baj, ha nem rémisztget bennünket, csak mosolyt csal az arcunkra. Jövőre újra megpróbálom, ha tök lesz a közelben, hátha akkor kissé mérgesebb szemöldököt sikerül húznom neki! :) 

Nincsenek megjegyzések: