Oldalak

2013. november 13., szerda

Az első adomány

Nálam a reggeli tortúra része az éjszaka folyamán érkezett elektronikus posta átmazsolázása. Az ember azt hinné, hogy éjszaka mindenki alszik, de ez valójában nem így van. Szerencsére! Mert nem aludt az a kedves ember se, aki a minap 7 perccel hajnali négy előtt nem volt rest egy szívemnek oly kedves összeget adományozni a Diffy 3 kapcsán. Erről pedig e-mailben értesülök, így hirtelen nem is tudtam, hogy még alszom, vagy jól látok, amikor a levelet olvastam. Akárhogy is van, adományt kaptam, így őt tekintem az első komoly adományozónak a játék történetében. Csak remélni tudom, hogy sokan követik majd a példáját (el tudnék képzelni minden reggel vagy 5-6 ilyen üzenetet). Nem gondoltam volna, hogy ez ennyire jól tud esni.

Neki, mint hallgatag jótevőmnek (és mindenkinek, aki a jövőben úgy dönt, hogy adományával támogatja a játékot) álljon itt egy hatalmas köszi:

Hálás köszönet!

Szoftver-nagyhatalom leszek. :)

Nincsenek megjegyzések: