Oldalak

2012. március 4., vasárnap

Fogalmazzunk egyszerűen! 12

Páratlan gyöngyszemek, megmosolyogtató elszólások és félrehallások, közmondások keveredése és megannyi nyelvi szépség a mai részben, kérem: ez itt a Fogalmazzunk egyszerűen rovatunk 12. része!

  • Nem kinézetileg festett másképp.
  • Hát akkor hogy? :)

  • Majd azon az úton menjünk, amelyik a temetőbe vezet.
  • Morbid megközelítése a mindenszentek környékén aktuális utazási célpontnak.

  • Vonatsofőr
  • Mozdonyvezető, másképp.

  • Már jojózik a pofám... Valaki kihúzza a pipát!
  • Idegből elkövetett, sorozatos félremondás, mely fenyegető jellege helyett inkább nevetésre sarkallt.

  • Nem vagyok álmos, csak összeszakadok.
  • Én inkább álmos lennék.

  • Jópárszor féleséget álmodtam.
  • Sokszínű álom lehetett.

  • Vizes ruhával kell sepregetnem.
  • Hát igen, szegény ember vízzel főz és baltával fűrészel.

  • Kihajtják belőlünk agyilag a lelket.
  • A munkáltatók új módszere a lélekvándorlás elősegítésére.

  • Én azt hittem, hogy azért angolvécé, mert kék ülőkéje van.
  • Ügyes asszociálás a brit nemzeti színekre.

  • Kinyúlt a fürdőruhámnak a rugalmassága.
  • Még jó, hogy az anyaga ugyanolyan maradt, mint amilyen volt.

  • Jöjjön be látogatlanul!
  • Látogatlanul = vendégségbe menni valakihez úgy, hogy nem látogatjuk meg.

  • Versenyesernyő
  • Érdekes új sportág meglepő sporteszköze. :)


Régebbi okosságaink itt olvashatók.

Nincsenek megjegyzések: