Oldalak

2012. március 2., péntek

Átvettem, enyém 2.

Valamivel több, mint öt évvel az előző diplomám átvétele után a tegnapi napon sikeresen megkaptam életem második, szerény személyemet okleveles mérnöktanárrá minősítő diplomáját. Az esemény rendkívül puritánul zajlott: diploma és hozzá tartozó minden egyéb ekcung (oklevél-melléklet, leckekönyv) átvétele, aláírás, dátum, oszt' lefőtt a kávé. Mehettünk Isten hírével.

Rövid pózolás az egyetem előtt, kordokumentum:

Átvettem, enyém!

Hadd ne mondjam, hogy pont a fényképezés ideje alatt özönlötték meg a hallgatók az épületet, akik a "rohadj meg" és a "de jó neki" tekintetekkel néztek rám. :)

Az eseményt rövid vásárlással toldottuk meg, valamint meglepetésként megnéztük a Robert Downey Jr. és Jude Law főszereplésével készült újkori Sherlock Holmes széria második részét. Az első rész is nagyon tetszett, ámde ez a második sem kutya. Mondhatni: ott van a szeren. Agyafúrt, ötletes, látványos, főleg egy ekkora vásznon. Hozzá kell tennem, hogy életemben nem voltam még úgy moziban, hogy rajtunk kívül összesen egy ember tartózkodjon a teremben, tehát mindenkit összeszámolva hárman tekintettük meg a fent nevezett műalkotást, ami mondjuk egyáltalán nem befolyásolta annak élvezeti értékét.

A film után versenylovakként trappoltunk a Nyugatiba, de minek...? Helyjegy nem volt az IC-re, így egy órát várhattunk, mire a szokásos koszlott vonat befutott. Hát ha valami, akkor ez (ti. a vonatozás) egyáltalán nem fog hiányozni, egyszerűen a rosszullét környékez az éjszakai neonfényes zötykölődéstől.

Nagyon jó nap volt! Tetszett. Talán öt év múlva új okirat átvételéről számolhatok be. :-)

Nincsenek megjegyzések: