Oldalak

2010. április 25., vasárnap

Mindennapi tevékenykedés

Itt a tavasz, a jó idő. Az idén már ötödjére kapcsoltam ki a fűtést, általában ilyenkor szokott romlani az idő és esni a hőmérséklet. Nem baj, majd visszakapcsolom, ha szükséges, egyelőre jó idő van és lehet menni mindenfelé a világba. Én viszont oda vagyok szögezve a számítógépem elé, mert sok a meló, sok a beadandó dolgozat, amiben a legváltozatosabb témákról kell szót csépelni. Minden napra akad valami, aminek örülhetek. Ma például dugattyús szivattyú elvi rajzát és egy számítógépes hálózat felépítését készítettem Corel Draw-ban. Ez utóbbi szerintem jól sikerült, be is mutatom, íme:

Rákattintasz, megnő

Vajon a szaktekintélyek meg tudják mondani, hogy melyik eszköz maradt ki? :) Ez a mai rejtvényünk. Ezen az ábrán minden objektumot én rajzoltam, és azt hiszem, az eszközzel remekül lehet dolgozni, később is használni kívánom. Ez már nem az első pozitív dolog a mesterképzésben, egyre testhezállóbb dolgokat is tanulunk. Pl. ez a Draw is egy egy életképes alkalmazás, amire a későbbiekben is igényt tartok.

Ilyeneket csináltam még délelőtt, hogy az Isabel hurrikán műholdas felvételeit Photoshopban gusztusosan fogyaszthatóra készítettem el, meg iskolapéldákat gyártottam le, így megtanultam kijelölni, rétegeket kezelni (höhö, tanítom is pár éve, de mindegy). Ezekkel foglalatoskodtam. Nem hanyagoltam el az új, nagy valószínűséggel Sláger címre hallgató zenei albumom munkálatait sem: ma született meg a Királysláger, a tizedik szám a lemezen. Ebből azonban nem mutatok még részletet, mivel eléggé bétaverziós a darab, csiszolgatni kell még itt-ott.

Azon, hogy sok a munka, most azért nem fogok siránkozni, mert egyrészt már hozzá vagyok szokva, másrészt pedig sokan vagyunk így ezzel, és nem akarok vitafórumot indítani "Neked is rossz, de nekem aztán még inkább" témakörben. Ha már úgyis a gép előtt ülsz, nagyon pozitív, hogy a naplómat olvasod. Hirtelen fel is teszem a kérdést:


Hirtelen ennyit mondhatok. Vár még rám egy kis dolgozatjavítás, egy kis adminisztráció. Nyugis este ígérkezik. Legközelebb partinaplóval jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések: