Oldalak

2009. november 22., vasárnap

Az első ötös

Nakéremszépen, az úgy volt, hogy én igazából Digitális taneszközök tárgyra jelentkeztem volna, de betelt a létszám, így választanom kellett egy alternatív megoldást. A hozzám közel álló Technikatörténetet választottam, és azt kell mondanom, hogy nem döntöttem rosszul, ugyanis ennek köszönhetően megvan az első jeles osztályzatom a mesterképzésem alatt. Hozzá még két kredit is. Az úgy volt, hogy egy házi dolgozatot kellett írnom, ami olyannyira jól sikeredett, hogy erre aztán a jeles osztályzaton kívül mást nem lehetett adni. Annyira meg voltak velem elégedve, hogy bizony körbe kellett adni a dolgozatomat, okulásul a többi hallgatónak, hogy láthassák, hogyan is kell ilyesmit csinálni. A Puskás Tivadar által feltalált Telefonhírmondóról írtam, amit igazából a rádió őseként tartanak számon. Ha érdekel a dolog, itt elolvashatod.

2 megjegyzés:

misty írta...

Nagyon ügyes vagy! Büszke vagyok Rád. :-)

Thozoo írta...

Köszönöm. :)