Oldalak

2009. október 11., vasárnap

Van egy szabad órád?

Nagy fába vágtam a fejszémet, és a Diffy 2 című veretes játék száz muzsikájából kiválogattam azt a harminckettőt, ami számomra a legfülbemászóbb dallamokat tartalmazza. Mindezeket kissé kiegészítettem, mintegy megmutatva, mi lehetett volna belőlük, ha nem korlátoz az alkotásban az idő, ami a játékban egy-egy pályára adatott. A kapott nyersanyagot lágy tónusokkal megbolondítva egy masszába gyúrtam, csipetnyit változtattam rajta, szinteket állítottam és tempókat hoztam össze. Így született meg mindannyiunk nagy örömére a pár másodperc híján egy órányi szórakozást nyújtó Diffy 2 megamix, ami a Diffy 2 hivatalos honlapjának letöltés szekciójából gyöngéd kattintással le is tölthető a fanatikus játék- és zenerajongók számítógépeire igen jó minőségű, változó bitrátájú (192-256) mp3 formátumban. A közel egy órányi instrumentális utazásban azok is kedvüket lelhetik, akik már túl vannak a játékon, hiszen egy-egy pálya képe óhatatlanul megjelenik előttük, de izgalmas zenei csemege lesz azoknak is, akik még nem vetették bele magukat a játék világába: talán éppen a muzsika lesz az, ami meghozza a kedvet ahhoz, hogy hozzáfogjanak.

Hajrá, töltsétek és hallgassátok, a véleményeket pedig ide várom, komment formájában.

2 megjegyzés:

misty írta...

Én már végighallgattam! :-) Nagyon szuper, sokat fogom még hallgatni. Gratulálok, igazán jó zeneszerző vagy! :-)

Thozoo írta...

Köfönöm fépen a bókokat. :-) Hallgasd még sokszor, ha tetszik.