Oldalak

2007. október 4., csütörtök

Kitartás

Hogy mi van velem? Lássuk.

Ma vásároltam 359 grammnyi filteres teát, hogy túléljem a telet. Az ugye több, mint negyed kilónyi teafű, szóval betáraztam rendesen. Háztartásunk legújabb innovációjaként egy teafőző berendezést szeretnék vásárolni a kapitalistáktól, mivel a teafőzés kényelmesebb lenne úgy, mint a jelenlegi vízforralós-kancsós-áztatós-halászós módszerrel, ráadásul a formatervezett kancsóból nagyon jól lehetne önteni a teát, bele a formatervezett bögréimbe.

Ákos-lázban is vagyok, a megvásárolt koncert DVD iszonyat jó, meg kell néznem még párszor. A harmadik DVD-be még bele se néztem (Bevatás-koncert 1997-ből, kuriózum!), a másodikat még félig néztem meg, szóval van dolgom vele, ezért most egy kicsit lazítok. Ha valami megéri eredetiben megvenni, ez a kiadvány az.

Közben őrölnek azért a mindennapok rendesen, le vagyok amortizálódva, de azt hiszem, a holnapi napot még kibírom (péntek! péntek!), utána pedig hétvégén extra-pihenősre veszem a figurát, kikapcsolom a telefonom, kihúzom a dugót a falból, és eltűnök a világ szeme elől. Jó lesz.

Nincsenek megjegyzések: