Oldalak

2006. június 19., hétfő

Vaya Con Dios és Erzsébet

1996. október 21-én adta ki a Vaya Con Dios "Best of" című albumát, amely az 1988-as kezdetektől az addigi 8 éves pályafutás legjobbjait foglalta össze. Az együttes sikerét mi sem példázza jobban, minthogy igen sok daluk világsláger lett. Most, közel 10 évvel később a kisújszállási strandon (Erzsébet gyógyvizű strandfürdő) napi többszöri rotációban hallható az album, körülbelül másfél hete, minden áldott nap. Szeretem én a belga ötöst (a zenekart Dani Klein, Dirk Schoufs, Willy Willy, Jean-Michel Gielen és Philippe Allaert alkotják), de hogy egész nap mást sem lehet hallani a környéken, csak azt (és tekintve, hogy a környéken lakom), az azért már mégiscsak borzasztó. Én egy államvizsgára készülő ember vagyok, aki a 30 fokos tetőtéri lakásában nem engedheti meg magának, hogy becsukja az ablakot. Hol itt az igazság?

Nincsenek megjegyzések: