Oldalak

2015. június 9., kedd

9 évesek lettünk!

Nem mondhatnám, hogy túlzottan sok blog büszkélkedhet el azzal olvasói számára, hogy megérte a 9. évfordulóját is. Pedig nálunk pontosan ez történt, 9 évesek lettünk a mai napon. :) Minden évben leírom, hogy álmomban se gondoltam volna, hogy idáig eljutok, s ez valóban így is van. Annak idején csak kósza hóbortnak indult a blogírás, aztán szépen kinőtte magát, annyira, hogy életem részévé vált.



A napló eddigi 1431 bejegyzéséből a jobb oldali archívumban mindenki találhat magának kedvére való olvasmányt. Ha röviden össze akarnám foglalni az elmúlt évet (a teljesség igénye nélkül), volt itt albummegjelenés, nyereményjátékkal, eddigi legjobb mobilom megvásárlása (némi buktatóval az elején), sporteszköz-beszerzés okosba', lakodalom, dínomdánom, játékbemutató, csapatépítő tréning, aztán tavaszi fáradtság, majd belevágtam életem egyik legnagyobb programozási projektjébe, ledobtam újabb 10 kilót, s nemrég pedig megszületett a kisfiam, aki már lassan egy hónapos.

Rohan az idő, pajtások! Ünnepeljetek velünk, igyunk valami hűtött finomságot ezen a forró napon!

2 megjegyzés:

misty írta...

Boldog szülinapot kívánok a blognak! :D Nagyon örülök, hogy ilyen sok évig mindig volt mit írni bele. Remélem, hogy még nagyon sok bejegyzés születik majd! :)

Thozoo írta...

Köszöni a blog. :-) Mostanában nincs annyi időm, de rajta leszek, amennyire lehet.