Oldalak

2015. március 14., szombat

Vitasia "Asian Mix – Thai Curry" teszt

Találtam a fűszeres- és készételes fiókunkban két csomag Vitasia "Asian Mix – Thai Curry" alapport. Nagyon nem lepett ez meg, hiszen én tettem oda két héttel ezelőtt. Ezen túlmenően úgy hozta a sors, hogy a fagyasztóban pont ehhez a mennyiséghez való csíkozott csirkemell is rendelkezésre állt (azt meg a kedves feleségem csíkozta és fagyasztotta le), így ma vacsorára én készíthettem el az ázsiai konyha eme európai régióra szabott remekét.

Az alappor

A vacsora elkészítése 50 percbe került, és az alábbi, egyszerű lépésekből állt:

Fél kiló csirkemellet kevés olajon megpirítunk.
Amikor első körben elfőtte a saját levét, felöntjük fél liter vízzel és addig főzzük, amíg az összes lé elfő róla

Hozzáadunk 6 dl vizet és két csomag Thai curry alapport

Mindezt jól elkeverjük és várjuk, hogy felforrjon

Forrás után 3-4 percig főzzük, ekkorra kicsit besűrűsödik

A kész termék

Szerencsére jól felszerelt háztartásunk kamrájában találtam némi rizst, amiből isteni finom köretet varázsoltam percek alatt az ínycsiklandó falatoknak. A rizst a biztonság kedvéért némi zöldborsóval bolondítottam meg: a Nasi goreng óta tudjuk, hogy remekül illik a thai ízesítésű kajákhoz.

Jó étvágyat! :)

És hogy milyen lett a végeredmény? Nos, annak ellenére, hogy az alapporban van egy csipet júdásfülegomba (amely gombaféle nevéről a mai napig még csak nem is hallottam, bár kinézetre tudom, hogy melyikről van szó), én pedig eléggé hadilábon állok a gombafélékkel, nagyon is finom lett a kaja. Az íze kissé sós, érezhető rajta a curry fűszerkeverék (hiszen ugye tudjuk, olyan fűszer, hogy curry, nem létezik, ez őrölt fűszerek pikáns keveréke), valamint enyhén csípős. Azért, hogy ne csak az én véleményem szerepeljen itt a leírásban, megkérdeztem kedves nejemet vacsora közben, írja már le, milyen íze van ennek a terméknek. Ő meglehetősen röviden morfondírozott ezen a kérdésen, majd egyedülállóan rövid, de a magyar szívnek annál kézzelfoghatóbb mondatban fogalmazta meg az ízhatást: "Nem tudom, de ez k_rva finom.". :)

Nos, ennek fényében adunk egy ötöst erre a termékre, melynek csomagonkénti fogyasztói ára a legutóbbi akció keretében 150 Ft körül alakult a Lidl-ben. Igazán megéri! (Hiszen k_rva finom.) 

Nincsenek megjegyzések: