Oldalak

2012. április 12., csütörtök

Heti aktuális

Lássuk tehát, mik is történtek mostanában.

Lezajlott a húsvét. Nagy sürgés-forgás volt itt a háztartásban, elkészült az úri konyhán az általam egyik legjobban várt szezonális csemege, a különböző felvágottakkal és zöldségekkel tűzdelt, tartármártásban úszó kaszinótojásos csoda, amiből annak rendje és módja szerint lakmároztam húsvétkor. Más a kötözött sonkára esküszik, én erre:

Felvágottak, kaszinótojás, tartármártás kevés zöldborsóval és zöldség.

Egészségünkre!

Folytatom ott, hogy beneveztem egy húsvéti verspályázatra a RamaCity nevű, korábban már említett, de időközben teljesen megújult játék fórumán. A versem ugyan kissé bugyuta volt, de jól tükrözte a játékban szereplő személyek mindennapjait és bőven elég volt ahhoz, hogy a Korán reggel útra keltem kezdetű versekkel pályázó ámátőröket jól lealázzam. Első helyezett lettem némileg ritmushibás alkotásommal, így kaptam egy csomó játékpénzt: azt is megnéztem, hogy ha fizetnem kellett volna ennyi zsetonért, akkor az nekem megközelítőleg 9000 Ft-ba került volna, amennyit soha nem költenék egy ilyen játékra. Ennek ellenére örülök, hogy ilyen sikeres lettem, át is építettem kb. két órahosszányi munkával az egész várost, ami nagyon jól esett, mert már éppen kezdett unalmassá válni a minden napos kattintgatás a kis faluban. Világvárosi címre török!

Másban mostanában nem övez túlzottan nagy siker. Ennek ellenére (vagy talán éppen emiatt) ma egy dolgos pillanatomban felvillant bennem, hogy hogy is lesz akkor ez a Diffy 3, kérem tisztelettel! A mai napig jönnek a szavazatok arra a több mint egy éve feltett kérdésre, hogy legyen-e Diffy 3, és az esetek 94%-ban igennel szavaztak a látogatók. Így az, hogy Diffy 3 lesz, egészen bizonyossá vált. Ha minden jól megy, akkor a nyár végére el is készül az újabb 100 szemgúvasztó pálya, az eddigi verzióktól némileg más leosztásban. Sokat nem elárulva annyit mondhatok, hogy a játékosnak lehetősége lesz arra, hogy kiválassza, melyik utat is választja a századik pályához való eljutásban. Terveim között szerepel korunk szélesvásznú, 16:9-es képarányú monitorainak támogatása, de természetesen nem feledkezünk meg a régebbi, 4:3, illetve 5:4 arányú monitorok tulajdonosairól sem. Valamint, ha úgy dobja a gép, végre nem kell kisméretű ablakban meggebedni a különbségekért való harcban: a játék teljes képernyőben lesz élvezhető. A többi részlet egyelőre maradjon titok, az érdeklődők a ma indult http://diffy3.blogspot.com címen követhetik nyomon a fejlesztés folyamatát.

Azt hiszem, ennél több jó hírrel ma nem tudok szolgálni. Legközelebb valami egészen másról írok. ;)

2 megjegyzés:

Gyöngyösi Attila írta...

Na egyrészt az az étek borzasztóan jól néz ki, másrészt meg nagyon legyen már Diffy 3. :)

Thozoo írta...

A Diffy 3 készül, ne tessék aggódni, lesz! :) Csak idő kell hozzá. Az ételek méltatásáért a főszakács köszönetét és üdvözletét küldi.