Oldalak

2012. április 20., péntek

Tavaszi virágözön

Pár nappal ezelőtt éjszaka fél tizenegykor egy kis friss levegőre vágyva kimentem az udvarra. A tavaszi éj megtelt a virágzó fák illatával. Almafák és cseresznyefák ontották magukból az illatot. Megszaglásztam az almafát. A szomszédok, ha láttak, bizonyára azt gondolták, hogy nekem teljesen elmentek otthonról, még talán a kulcsot is elvitték, elvégre ki az, aki éjszaka almafavirágot szagolgat? (Én.) Mindazonáltal ez egy újabb olyan dolog volt, amit eddig még soha életemben nem csináltam. (Legyél magadhoz őszinte: szagolgattál már tavaszi almafavirágot éjnek évadján? Na ugye.) Érdekes ugyanakkor, hogy napközben nem érzem a virágillatot, éjszaka azonban intenzíven lehet érezni azt, teljesen megtölti a levegőt és igazi tavaszi hangulatot varázsol. Kár, hogy túlzottan hideg van és nem lehet kicsi átszellőztetni vele a lakást.

Kedvcsinálónak és esős időt elűzőnek egy kis fotókiállítást tartunk itt a blogon, virághabos fákból.








Szép időt!

Nincsenek megjegyzések: