Oldalak

2011. május 21., szombat

Szombati helyzetjelentés

Kellemes szombatot minden blogolvasónak!

Fordulóponthoz érkezett az életvonalam, mert OKJ-vizsgát letenni szándékozó rendszergazda-jelöltek vizsgadolgozatait javíthattam, életemben először. Ez nem sokban különbözött a szokványos dolgozatok javításától, egyébként, de mégis a tudat, hogy ilyen Rettenetesen Fontos pozíciót tölthetek be, kellemes érzéssel töltött el.

Egyébként amikor nem ezt csinálom és nem is tanítok, akkor élvezem a szakdolgozat és portfólió leadása utáni semmittevést, még egy ideig. Hadd ne mondjam, hogy csoporttársaim jóformán mindannyian megkapták már a jegyüket a portfólióra, én persze még nem. Ez azért nem lep meg, mert gyakorlatilag a portfólió elbírálását végző egyetemi tanerő eddig sem tanúsított túlzottan nagy érdeklődést irántam, vizsgatanításomra nem jött el, azt videóra kellett rögzítenem, szóval így már meg sem lepődök azon, hogy az ő értékeltjei tudják meg a jegyüket legutoljára, köztük én is.

Nem nagyon volt még olyan blogbejegyzés, amit lázmérővel a hónom alatt írok, de ez olyan. A tegnapi nap valami kritikus volt, két óra alatt megfájdult a torkom, lázas lettem és jártányi erőm sem maradt. Az éjszakám ezáltal rettenetesre sikeredett. Ma viszont érdekes műsor lesz a Discovery-n (a japán földrengésről lesz szó 20 órától, 2 órán keresztül), remélem, hogy nem fogok bealudni és végig tudom majd nézni, mert egyébként hihetetlen fáradtság gyötör.

Na de távol álljon tőlem, hogy panaszkodjak. :) Ennyit mára, holnap a magyar bajuszról lesz komolyabban szó, érdemes lesz velünk tartani.

Nincsenek megjegyzések: