Oldalak

2011. május 5., csütörtök

Esélynövelés

Magyar embernek aztán igazán megéri csokis nyereményjátékot szervezni. A magyar ember leleményes, találékony és legfőképpen csak nyerni szeret, viszont a játék mögött megbúvó marketing-gépezetet táplálni nem. A gyártók bénasága azonban elősegíti a leleményességet. Pl. egy régebbi játékban a Mars és Snickers csokik közül a "Gratulálunk, nyertél..." kezdetű szöveg a csomagolás belső oldalán olyan hosszúra sikeredett, hogy a kezdőbetűk kilátszottak a külső csomagolásra, így könnyebben meg lehetett állapítani, hogy melyik csokiból profitálhatunk egy újat. :-)

Most a Sport szelet nyomatja a "Minden 4. nyer" szlogenű játékát, amivel – nem egyenletes eloszlás szerint – minden 4. csokival egy újabbat (a legkisebb kiszerelésű Sport szeletet) lehet nyerni. Ezen már nem látszik át, hogy nyert, vagy nem nyert, de jómunkásemberek megtalálták a módját a hatékony felderítésnek. Eszembe nem jutott volna, hogy a legkisebb kiszerelésű Sport szeletnél csak a külső csomagolást kell leszedni, hogy megállapítsuk: nyertünk-e vagy sem. Volt viszont akinek ez eszébe jutott és gyakorlatilag a klasszikus brute force módszerrel való próbálkozás eredményeképpen fellelhetők a nyerő csokik. Ennek végeredményeképpen a barbár vadembereknek köszönhetően az üzletekben mostanában ilyen elrendezésben lelhető fel a kicsi Sport szelet:

A csokimaffia pusztító erejének nyomai

Hát, a bontogatás is egy algoritmus, ami ugyan nem hatékony, de működik.

3 megjegyzés:

Norbie írta...

Én már nyertem nem is egyszer :) S nálam tényleg a 4. volt a nyerő :)

luca írta...

Ma 2011.09.27. 20:20-kor beváltottam a 1103. Budapest, Gyömrői u.99. Újhegyi CBA áruházban 7db "nyert" 6db 33g-os 1db 25-g-os sport szelet papirt.
Sajnos otthon vettem észre, (mert az eladonö hátcimkével felfelé adta át a cseréket igy nem néztem meg és nem is gondoltam még véletlenül sem, hogy pont a CBA Primában vernek át ahol rendszeresen vásárolok) hogy mind a 7 db cserén nincs ott a "minden 4. nyer" embléma a játék elöttit kaptam sajnos.
Ez azért NAGYON NEM tetszik, mert ez elött is váltottam már be nyerö papirokat különbözö helyeken (Match, Spar, Reál) és mindenhol olyan cserét adtak amin ott volt a "minden 4 nyer"-t embléma. És volt, hogy a cserével is nyertem.
Holnap visszamegyek reklamálni és visszaviszem a 7db cserét nagyon remélem kicserélik, mivel ez átvágás.
LUCA

Thozoo írta...

Én mindig és mindenhol olyan cserecsokit kaptam, ami nem volt nyerős. A legtöbb ilyen akció lényege a fennmaradó készlet "kisöprése", vagy az eladások növelése. Ezért kapunk csak nyereményként kicsi csokit. Szerintem.