Oldalak

2011. február 28., hétfő

XPERIA X10 Mini Pro

Nagyon jó játék ez a Bejeweled 3, nagyon jó! Csak éppen elrabol egy csomó időt az embertől. A benne lévő statisztikából könnyedén kiolvasható, hogy csak az asztali gépen közel 22 órát játszottam már vele. Így ez elsőre talán nem is tűnik soknak, azonban végigjátszani éppen elég. Mostanában a Lightning móddal tolom keményen, néha már olyan gyors vagyok, hogy magam sem tudom, mit csinálok, de marha jó vagyok a szeren. :-) Élvezet saját magamat nézni, ahogyan játszom, hogy szerényen egy mondatban összefoglaljam a lényeget.

Bejeweled van Android oprendszerre is - kipróbálnám egyszer érintőképernyőn milyen lehet a gyémántokat ide-oda tologatni. Ehhez azonban kellene egy Andoridos telefon. Ki is néztem egyet, amit baráti áron meg tudnék szerezni, ez pedig az XPERIA X10 mini pro.

Sony Ericsson XPERIA X10 mini pro

Ezzel a telefonnal kapcsolatban azonban kételyek merülnek fel bennem. Az egyik, hogy bár valószínűleg rendkívül kényelmesen lehet rajta szöveget gépelni, ehhez állandóan nyitva kell lenni a telefonnak. Szállítani pedig csak összecsukva lenne érdemes. Namost, ha valaki (mint én) naponta több sms-t ír, mint az átlag, akkor a gyakori nyitástól-csukástól meglehet, hogy tönkremegy a készülék mechanikája idő előtt – ezt mindenképpen jó lenne tudni, mielőtt bevásárol az ember. A másik kétely pedig ott lakozik, hogy érdemes-e vajon beruházni egy Androidos készülékbe, ami ilyen kicsi érintőképernyővel rendelkezik? Én nem vagyok egy érintőképernyő-rajongó úgy, hogy a telefonnak nincs valós billentyűzete is a virtuális mellett. Ennek viszont van, éppen ezért tűnik ez a készülék mégiscsak okos választásnak, hiszen teljes billentyűzete miatt nem kell a t9-cel szöszölni. Sajnos mire hozzánk eljut a nagytestvér elfogadható áron (az XPERIA pro), addig én valószínűleg elhullajtom a hajamat.

XPERIA Pro – állat!

Szóval jó lenne egy QWERTY billentyűzetes telefon – vagy netán QWERTZ, hogy ne kelljen újra tanulni a gépelést, mint a DOS-os idők ékezetmentes (és QWERTY billentyűzetkiosztásos) világa után a Windows QWERTZ kiosztását és az ékezetek lehetetlen, de mára már teljesen természetes helyét. Véleményem szerint, ha úgy dobja a gép és frissítés következik be a repertoárban, akkor valószínűleg az X10 mini pro nyer. Nagyon szimpatikus kicsi telefon, Sony Ericsson, ahogy kell és első Androidosnak remek volna.

No, meglátjuk még, hogy mit hoz a jövő.

Nincsenek megjegyzések: