Oldalak

2010. január 24., vasárnap

Játék és muzsika vizsgák után

Tisztelt Nagyérdemű!

Örömmel értesítem a nyájas olvasókat, hogy sikeresen abszolváltam az időközben Óbudai Egyetemmé változott Budapesti Műszaki Főiskola mesterszintű mérnök-tanári képzésének első félévét. A végjáték meglehetősen izgalmas volt, de sikerült egy heti tanulással az 50%-os álomhatár fölé ugranom, és hirtelenjében elégségest elérnem. Nagyon büszke vagyok magamra egyébként, hogy nem használtam egyik vizsgán sem puskát (a legtöbb helyen nem is volt lehetőségem), és így sikerült a tanulmányi átlagomat 4,2-re feltornázni, szóval azt hiszem, most joggal örülhetek. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem fogyasztottam annyi szeszes italt, amennyi erre a nagy örömre járt volna, de én már csak ilyen vagyok.

A vizsgaidőszak végeztével itt volt az ideje, hogy miután dolgoztam egy másik projekten is, leporoljam a régi játékokat. Így például 5 egész percet játszottam a Prince of Persia-val, de csak azért, mert a régi klasszikus Icy Tower sokkal jobban elvonta a figyelmemet. Ez a játék azon túl, hogy a droghoz hasonlóan nem engedi szabadulni az embert, mentális sérüléseket is okoz, ha túlzottan sokáig próbálkozunk vele. :) Ezen drasztikus volta ellenére ingyenes, letölthető innen . Mindössze három billentyűvel kell Haroldot feljuttatni a torony legmagasabb emeleteire, közben mindenféle ugrásokkal és pörgésekkel kombózni. Érdemes kipróbálni. Yo!


Addig kell játszani, barátaim, amíg a következő félév el nem indul. Akkor ugyanis megint nem lesz idő semmire. 12 tárgyam van a következő félévre, ebből 5 vizsgaköteles, a többi pedig évközi jegyes. Lesz megint nemulass! De azt hiszem, már most sokkal tudatosabban tudok készülni, hacsak a mindennapi robot, a közelgő ballagás és érettségi és szerenád és minden miatt nem borul a terv.

Élvezzétek a hétvége hátralévő részét, én is azt teszem. Szép napot, pajtások!

2 megjegyzés:

misty írta...

Gratulálok ehhez a nagyon szép teljesítményhez! :)
Nagyon nagyon büszke vagyok Rád!
Csak így tovább! :)

Thozoo írta...

Köszönöm szépen. :-) <3