Oldalak

2009. március 19., csütörtök

Három érdekes ember

A mai nap is úgy indult, mint a többi – ezzel a fordulattal is indíthatnék, de ez annyira közhelyes, inkább úgy fogalmazok: gyanútlanul keltem fel reggel. Akkor még nem is sejtettem, hogy a sorsomnak köszönhetően micsoda emberekkel találkozom ma.

A délelőtti órákban egy olyan emberrel futottam össze, aki annyira elfoglalt, hogy nem tudja folytatni az igen rendesen bepörgetett blogját, de ez még mind semmi: olyannyira kimondhatatlanul elfoglalt a szentem, hogy arra nem volt ideje, hogy elmondja, miért is ilyen elfoglalt. Ez már túlmutat minden általam ismert leterheltségen, de remélem, hogy hamarosan kilábal bokros teendőiből és újraindul a trance szcéna bugyrait elénk, laikusok elé táró veretes webnapló.

Aztán ide-oda hányódtam az eseményekkel, és egy olyan háziasszonnyal találkoztam, akinek a tyúkjai tomporukon két nyílást kénytelenek elviselni. Ráadásul mind a kettő aktívan részt is vesz az emésztési ciklus látványos végjátékában. Ki tudja, talán ez lesz a jövő? Lehet, hogy jobban körbeforgatva a tyúkokat minden nyílásból több van nekik, így aztán dupla, netán tripla tojást tojnak egy nap, így hozva meggazdagodást a ház népének.

A legérdekesebb fordulat azonban délután következett be: találkoztam egy akkora fanatikussal, aki képes volt a Kázmér és Huba nevű képregények minden egyes részét leszedegetni a netről, Paint-ben kisatírozni fehérre a szövegbuborékokat, kinyomtatni a rajzokat, kézzel beírni a magyar szövegezést és visszaszkennelni az alkotásokat gépre, majd ezeket rendszerezni, feltölteni, és egy pofás honlap keretében megosztani a net lelkes közönségével. Valljuk be, hogy informatikailag némiképpen kifogásolható a digitális-analóg-digitális konverzió, de a kézzel írott szövegek kárpótolnak bennünket mindenért. A honlap annyira jó és szórakoztató, hogy nem vagyok rest belinkelni ide: Huba és Kázmér. A leginkább sokkoló, hogy ez a fanatikus minden nap mellettem ül a munkahelyen, és én még ilyen alapvető információkat sem tudtam róla, hogy Kázmér és Huba rajongó. Na meg azt sem, hogy szereti Gizel nénénket.

Ilyen dolgok történnek, ha egy kicsit hagyja az ember magát sodratni az árral.

Nincsenek megjegyzések: