Oldalak

2016. március 14., hétfő

Non plus ultra – a sütemények netovábbja

Életem első 36 évét úgy éltem le, hogy semmi tudomásom nem volt a Non plus ultra – vagy tájnyelvi környezetben a Jojó – nevű süteményről. Egészen a mostani hosszú hétvégéig kellett várnom arra, hogy megismerjem A Süteményt, ami egycsapásra a kedvencem lett.

Non plus ultra

A két apró, 10 forintos méretű tésztalapot ízletes gyümölcslekvár fogja össze, a sütemény két szélén pedig finom, ropogós tojáshab trónol. Az ízeknek ez a fajta párosítása valahogy olyannyira bejött nekem, hogy már-már állandónak mondható diétámat is hajlandó voltam megszakítani érte egy-két napra azzal, hogy napi tizennyolc darabot megettem belőle.

Az apróséf.hu remek receptet kínál az édesség elkészítéséhez, az ő remek képes leírásuk alapján kevesebb, mint egy óra alatt elkészíthető ez a csemege. Mivel ötcsillagos finomság, ezért ajánlom mindenkinek, akiben megvan a megfelelő sütögetői véna ennek elkészítéséhez.

Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések: