Oldalak

2015. október 14., szerda

Osztálytalálkozó - 21 év után újra

Remek rendezvényen vehettem részt a hétvégén: 21 év után újra találkozhattam általános iskolai osztálytársaimmal egy osztálytalálkozó keretében. Igen érdekesen alakult a dolog, volt osztályfőnökünk egyéb elfoglaltságai miatt nem vehetett részt ezen az eseményen, így – mivel igen felkészült, s mondjuk úgy, trenírozott pedagógus vagyok – magam ültem a katedrán, s a naplót lapozgatva felidéztük, hogy kivel mi történt az elmúlt két évtizedben, illetve mit tudunk azokról, akik nem tudtak eljönni ezen a délutánon. Meg kell mondjam, vártam már ezt az eseményt évekkel ezelőtt is, de soha semmi nem lett belőle, egészen mostanáig.

1994


2015

Sajnos a csoportkép elkészülte, valamint pár régi kép és film megtekintése után nem tudtam maradni az osztálytársakkal, ennek ellenére jól éreztem magam addig, amíg ott lehettem. Rendkívül hálás vagyok azoknak, akik kezükbe véve az irányítást megszervezték ezt a délutánt, innen is megköszönöm ezt nekik. Jó volt veletek srácok-lányok! Remélem, hogy rendszert csinálunk ebből és a 25 éves találkozón megint együtt leszünk! :)

Nincsenek megjegyzések: