Oldalak

2014. június 13., péntek

Vakációóó!

Örömmel jelentem be, hogy véget ért a 2013/2014-es tanév – legalábbis ami az oktatással eltöltött részét illeti. Íme egy kép, amellyel a végletekig azonosulni tudok:


Számomra egyben jubileum is ez a mai nap, ugyanis a mai, péntek 13-i nappal húztam le egy évtizedet az iskolában, mint tanár. Sajnos még nem örülhetek felhőtlenül, ugyanis van még két hetem, amit aktív munkával fogok tölteni (megy egy tanfolyam, plusz lesz egy szóbeli érettségi is), de egyelőre még lelkes vagyok és remélem, hogy nem hajítom le a láncot ezalatt a rövid idő alatt. Utána valószínűleg alszok egy hétig, majd belevetem magam a Nagy Magyar Nyárba, melynek tikkasztó perzselését országunk időjárása (melyet a keleti nedves kontinentális, a nyugati óceáni, az északi sarkvidéki légtömegek és a déli-délnyugati mediterrán hatás alakít) már-már nyomokban tartalmazza. Klasszikusabban szólva olyan meleg van néhanap, mint a dög, nagyon nem kell a lajbi, annál jobban kellene egy kiadós eső.

Ma azonban nem foglalkozom már semmivel. A mai délután a pihenésé. A tervezett program:





Szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések: