Oldalak

2014. január 6., hétfő

A 2014-es esztendő első munkanapja

Még nyomokban szilveszteri hangulatot tükrözött az utca, amikor ma munkába eredtem. Konfetti, szerpentin és ide-oda dobált pezsgősüvegek mutatták, hogy pár nappal ezelőtt fékevesztett mulatozás volt a környéken. Takarítás meg annyira nem. Ahogy az esőáztatta, sáros járdán ballagtam, azon gondolkodtam, hogy milyen gyorsan eltelt ez a téli szünet és mennyire jó volt kettesben lenni jegybéli mátkámmal ilyen sok napon keresztül.

A munkába lendülés mondhatni zökkenőmentesen zajlott. Első órában már rögtön dolgozatot írattam. :) Meglehet, genyóságnak tűnik mindez, valójában jó előre bejelentett dolgozatról van szó. Bőségesen volt idő tanulni is rá. Persze így is volt, aki behisztizett, hogy hát ő ezt teljesen elfelejtette, és most akkor mi lesz, ég a földdel összemegy. Még jó, hogy nem tanulta túl magát, mert egy pontot veszített és övé lett a legjobb dolgozat. Ezért már megérte hisztizni.

Érdekes színfolt az oktatásunkban, hogy változik az elektronikus naplónk. Ma már teljesen természetes, hogy nem papíralapú naplót használunk, 2010. szeptembere óta ment a Taninform, ami különféle csatározások miatt, a tanév közepén, féléves zárás előtt nem használható többé, helyét a Magiszter nevű rendszer veszi át. Izgalmas lehetett így adatokat (órákat, jegyeket, hiányzásokat, beírásokat, tanulói adatokat stb.) egyik rendszerből áthúzni a másikba, határidőre, félév előtt, amikor mindenki zárná a jegyeket lefelé. Nem irigylem, aki ezzel hosszú órákat töltött, de hálát adok az Istennek, hogy nem volt közöm a folyamathoz. Na, lényeg a lényeg, hogy délután bő két órában hallgattam végig a rendszer működésének minden (engem érintő) részletre kiterjedő ismertetését, így olybá tűnik, ki lettem képezve. Ma este már könyveltem is az új rendszerben, bár vannak dolgok, amik igen erősen hiányoznak, de ezt majd idővel biztosan megoldják a fejlesztők. Mint ahogy tették a Taninformnál is. Mire úgy-ahogy kialakult minden ott, válthatunk az újra. Professzionális.

Nem is olyan régen itt a blogon volt egy szavazás mobilos témakörben, amit most le is zárok, mivel az indulatok igen elszabadultak holmi kalácsképű perverzek által, akiknél kiégett kicsit a körte és megállás nélkül nyomkodták a Küldés gombot az űrlapon. A végeredmény: az olvasók 61%-a szerint kellene új telefont vennem, 26% szerint az olcsóbb tarifa a menő, 8% szerint kellene másik szolgáltatóhoz mennem és 5% gondolja azt, hogy úgy kellene hagynom mindent, ahogy most van. A dolgok most úgy alakultak, hogy időközben, a szavazás eredményétől teljesen függetlenül úgy hagytam mindent, ahogy van. :) Valóban nincs is vele vesződség. Ugyanakkor ma sikerült rövid időre elkoboznom (na jó, csak kérnem kellett) egy Xperia SP-t, és nagyon kellemesen csalódtam. Attól tartottam, hogy batár és kényelmetlen. Való igaz, hogy egy kézzel nem lehet átérni a kijelzőt, de már majdnem. :) Sokkal nagyobb készülékre gondoltam a sajtófotók után. Ez a pozitív első benyomás persze újra arra késztet, hogy átgondoljam a döntésemet, amelyet alapvetően mocskos financiális érdekek határoznak meg, viszont teljes mértékben még nem tettem le a tervről, hogy egyszer a Mini Pro méltó utódjaként kerüljön a háztartásba a cucc.

Mivel a napból hátralévő idő igencsak szűkös, a flipperbajnokságban pedig még nem sikerült elérnem egy normális eredményt a Star Wars - Boba Fett asztalon, ezért ma ennyi voltam. Legközelebb valami egészen más jön – tartsatok velünk!

Pinball FX2 - Star Wars Boba Fett asztal

Nincsenek megjegyzések: