Oldalak

2010. június 4., péntek

Mulasztás-pótlás a vizsgaidőszak végén

No lám, ezt is megértem. Véget ért az első évem a tanárrá varázsoló egyetemi képzésemen, ráadásul mindeddig igen jó eredménnyel sikerült a vizsgákat letudni. Még pár eredményt várok, amik a beadott dolgozatokból fakadnak, de az összes eddig ismert jegyet összevetve az átlagom kereken 4,5, ami azt hiszem, hogy a munka melletti beleőrülős tanulásokat tekintve mindenképpen dicséretes. Örülök, hogy sikerült ilyen szinten megfelelnem. A jövő tanév izgalmas lesz a szigorlatokkal és egyéb finomságokkal. A rám váró tantárgyak neve már eleve rémisztő, de majd meglátjuk, hogy mit dob be a gép, eddig ugyanis mindegyik tantárgy neve rémisztő volt. Aztán csak átlendültem rajtuk.

Az elmúlt hetekben-hónapokban számos kérdőív került fel a blog oldalaira, azonban ezek eredményét nem közöltem még. Ezt most szeretném megtenni. Április 25-én arra voltam kíváncsi, hogy az olvasók honnan olvassák a Thozoo naplóját. Nos, a válaszok összegyűltek, ímhol:

Jól látható, hogy otthonról olvasnak minket a legtöbben, mobilról pedig a legkevesebben. (Pedig Opera Mini böngésző alól is jól néz ki az oldal, sőt a Sony Ericssonok NetFront böngészője is egész ügyesen megbirkózik vele.)

Aztán, március 31-én a thozoo.blogspot.com oldalra került fel a Gigasláger című dal, amit véleményezhettek a hallgatók. A kérdés az volt, hogy mennyire tetszik a zenemű. Az értékelést egy hatos skálán kellett megtenni. A következő eredmény született:

Arra emlékszem, hogy ez annak idején rendkívül nagy lendületet adott a zenék további írogatásához. A minap született meg a készülő album 12. zeneszáma, hamarosan készen lesz a teljes mű. Mire megérkezik a jó idő, az album is eljő.

Maradjatok velünk, gyertek holnap is, mert hosszú hallgatás után végre megmondja a mackó!

4 megjegyzés:

misty írta...

Szeretnék gratulálni a szép eredményekhez. :-) Ügyes vagy. :-)

Thozoo írta...

Köszi. :) Igyekeztem.

FroSt írta...

Mostmár majd igyekszem olvasni mobilisan de én safariból :) hamár csak az van a iPhone-on :)

Thozoo írta...

Safari alól is tök jók vagyunk, szóval onnan is lehet olvasni. 4-es iPhone?