Oldalak

2009. október 25., vasárnap

Bazár után

Sok minden történt velem az óraállítás előtt és után.

Vurstli!

Ma elköltöttünk egy csomó lóvét apró, bazáros hülyeségekre. Hűtőmágneseket vettünk, meg pörgettyűs hamutálat, valamint az elmaradhatatlan medvecukrot és kókuszos rudat. Vettem továbbá egy gázgyújtó-utántöltőt, mivel néha idegsokkot kapok már a gyufától, meg attól a szemeteléstől amit az képes végezni egy-egy főzés alkalmával. Sokkal jobban szeretek gázgyújtót alkalmazni, de abból meg rendkívül gyorsan kifogy a gáz. Olyan jól sikerült az utántöltés, hogy kis híján lángba borítottam a konyhát, mivel a nem jól szellőztetett helyiségben lecsöpögött a felesleges gáz a mosogatóba, amit egy szikra hirtelen plafonig nyúló lángcsóvává alakított át. Izgalmas pillanatok voltak ezek! Mondtam is a hirtelen jött ragyogás láttán, hogy jujuj, meg koordinálatlan lett a mozgásom, azt hiszem hessegettem a lángot, mint a legyet és talán a hideg vizet megnyitottam, de szerencsére a gáz mennyisége csak másodpercekre elegendő narancssárga lángot gerjesztett, ami utána olyan gyorsan tűnt el, ahogy jött. Egy mosogatószivacsot lemínuszoltam, megpörkölődött csúnyán. Viszont működnek a gázgyújtóink. :-)

Majdnem egy éve arról meséltem, hogy mennyire járhatatlanok az utak, amelyeken azért néha-néha megfordulunk. Örömmel jelentem be, hogy az akkor vázolt útnak egy szakaszát megjavították, így most már a hevesvezekényi leágazás és Kisköre közötti táv egy részét közel sztrádaminőségben tehetjük meg. Sajnos az útfelújítás nem jutott végig a teljes szakaszon, remélem, hogy jövő ilyenkor már arról számolhatok be, hogy tökéletes minőségű az út mindenhol, és lehet repeszteni rajta.

Blogolásom kezdetének hajnalán arról is írtam, hogy már júliusban elkezdtek sárgulni a gesztenyefák levelei. Ezzel szemben idén pontosan az ellenkezője történt: október 22-én még szinte az összes gyümölcsfánk összes levele zöldben pompázott. Az eltelt három napban kezdődik valamiféle változás: kezdenek sárgulni a levelek és hullanak lefelé. Szerencsétlen növények nem tudják követni azt a fajta ütemet, amit az időjárás diktál, kissé rapszodikusan. A növényekhez hasonlóan mi sem nagyon vágjuk, mi történik: ma például remek idő volt. Nem bánnám, ha folytatódna, már csak a Celsius-fokban mért hőmérséklet és a forintban mért gázszámla-végösszeg közötti fordított arányosság miatt sem...

Jövő héten őszi szünet, valószínűleg gyakrabban blogolok, gyertek minden nap!

Nincsenek megjegyzések: