Oldalak

2015. december 15., kedd

Karácsonyi furcsaságok

Így az ünnepek közeledtével minden eladó. A gyártók az összes fölösleges készletet próbálják ránk tukmálni, vélt vagy valós akciókkal csábítanak bennünket, hogy keservesen összekuporgatott, szépen csöngő pénzünket mindinkább nagyvilági hívságokra szórjuk el számolatlanul. Az egyik Nagy Bevásárlóközpontban pl. a húsvétról megmaradt nyulakat próbálják meg új köntösbe bújtatva elpasszolni:

Mikulás nyúl

Hát ez azért már mégiscsak! Furcsa ugyanakkor, hogy nem is kis múltú, gagyi gyártóról van szó, amely még a nevét sem röstellte a nyúl horpaszára nyomtatni. 

Ezen már kiégtem, de ekkor még csak a bejáratnál voltunk. Kicsit odébb haladva láttuk, hogy sikeres művésznők genetikai információihoz is meglepően olcsón juthatunk hozzá. 

Örökítőanyag kedvező áron

Nem mertünk elmenni a játékosztályra megnézni, hogy van-e kicsi labor, amibe csöpögtetve apró Beyoncék kelnek ki a szemünk láttára, de őszintén mondom: nem lepődtünk volna meg ezen sem.

Aztán pedig itt van az ünnepi gagyiáradat csimborasszója: amit ma láttam, azon végképp ledobtam a láncot. Nem tudom, hogy melyik nyomdaipari manufaktúra veretes terméke az alábbi kaspó, mint ahogy azt sem, hogy hogyan csúszhat át ilyesmi bármilyen minőségellenőrzésen. Valószínűleg felmondott a grafikus azelőtt, hogy befejezte volna a munkáját, mert ilyet én még nem láttam soha. Ezt nézd: 

Sample text, vagyis "Mintaszöveg"

Sample text! Ott hagyja a mintaszöveget, amit valami értelmesre kellett volna átírnia! Semmi I love flowers, semmi Enjoy the spring, semmi! Hát ilyen nincs, ezen aztán végképp ledobtam a láncot, de 900 jó magyar Forintért el lehetett volna hozni ezt is. Hát én ott hagytam...

Nincsenek megjegyzések: