Oldalak

2014. december 30., kedd

Mit fotóztam 2014-ben?

Szokásos évzáró rovatunkban a 2014-ben készült fotók közül válogattam. Mivel egy generációváltás is történt idén, ezért két különböző mobillal készült képeket tekinthettek meg a mai válogatásban, mely jól tükrözi, hogy merre jártam egész évben és melyek voltak azok a pillanatok, amelyekről úgy gondoltam, hogy itt a blog hasábjain is meg kell emlékeznem. Álljon hát itt a 2014-es év utolsó előtti bejegyzése, melyből kiderül, hogy mit fotóztam 2014-ben? 

Diéta előtti vacsora-alapot :)

Elveszített billentyűt

A tavasz első jeleit

A városhatáron kívüli tavaszt

Ballagást

Tájképet, csata után

Ígéretes ebédet

Átalakulást

Magányt

Pihenőhelyet

10 éves jubileumot

Megyehatárt

Méheket

Kerti gyümölcsöt

Vadon termő gyümölcsöt

Az ősz első jeleit

Küzdelmet a kilókkal

Reggeli fényeket

Színeket

Felújítást

A város legszélét

A tél első jeleit

Továbbképzést

Búcsúsütit

Nincsenek megjegyzések: