Oldalak

2014. május 4., vasárnap

Kellemes vasárnapot!

Ilyen hülye időt! Hol az eső szakad, hol a szél akarja játszi könnyedséggel lekapni az előtetőt, de egyelőre az évtizedes anyag erősebbnek bizonyul. Egész hétvégén még csak a lábam kitenni se volt kedvem, de mondjuk ez nem is lett volna szerencsés, hiszen dolgom volt. Két napi munkámba telt, de túl vagyok a bizonyítványok és a törzskönyv megírásán. Elképesztő meló ez mindig, most egy kicsit sem hiányzott, de végre túl vagyok rajta. Jól végzett munkám jutalmáért, úgy gondolom, megérdemlek egy pisztáciás jégkrémet, roppanós csokival!


Most pedig nézzünk valami jó filmet. :) Jah, erről jut eszembe, hogy amikor már azt hittem, hogy láttam a Schwarzenegger összest, tegnap látóterembe került egy 2002-es filmje, amiről még csak nem is hallottam. A címe: Az igazság nevében (Collateral damage). Mára ez van betervezve. Kiderül, hogy oka volt annak, hogy nem láttam, vagy csak félreértés az egész.

Kellemes vasárnapot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: